Приемат се оплаквания от мобилните оператори 15.03 | 07:06

Представители на три комисии ще консултират потребителите

От Миглена Ивановa

От днес – 15 март 2011 г., който е и Световен ден на потребителя, започва работа специалната приемна за оплаквания на потребители от мобилните оператори.

Още в средата на изминалия месец февруари Веселин Божков, председател на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), оповести, че представители на КРС, Комисията за защита на потребителите (КЗП) и Комисията за защита на личните данни (КЗЛД) ще консултират потребителите на мобилни услуги по конкретни проблеми.

Очаква се подобни приемни да бъдат открити и в градовете, където КРС има предсталителства.

Според КЗП и различни потребителски организации, сериозен проблем за потребителите е преносимостта на номерата, закъснението на фактурите, както и автоматичното подновяване на договорите при тяхното изтичане.

Потребителите са затруднени и при прекратяването на срочен договор преди изтичането на срока му заради високите неустойки.

Единият от мобилните оператори вече обяви, че се отказва от автоматичното подновяване на срочните договори при тяхното изтичане, като условията важат както за бъдещите, така и за настоящите му клиенти.

Водещи

Най-четени