Кока-Кола се разсърди на социалните мрежи, че не спират расистки послания, реши да спре рекламата 27.06 | 15:00
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация

Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Водещи
-
Пулсираща разтопена мантия застрашава Африка
Под региона Афар в Етиопия, където се срещат три тектонични рифтови зони, тя ритмично се...
28.06 | 12:49
-
АКФ: Антикорупционните институции са зависими от политическата конюнктура
Това е част от изводите от годишния мониторингов доклад на фонда
28.06 | 14:00
Най-четени
-
"Възраждане" с пореден протест срещу еврото
Вчера партията внесе в НС предложение за вот на недоверие към правителството
28.06 | 09:45
-
Над 24 хил. чужденци работят у нас
Най-голям е делът на наетите от Узбекистан, Турция и Киргизстан
28.06 | 10:20
-
Проливни дъждове и гръмотевици в събота, на места - градушки
Дневните температури ще са между 28 и 33 градуса
28.06 | 09:00
-
Кирил Петков ще депозира депутатската си оставка в понеделник
Това съобщиха от "Продължаваме промяната"
28.06 | 11:40