Кока-Кола се разсърди на социалните мрежи, че не спират расистки послания, реши да спре рекламата 27.06 | 15:00
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация

Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Водещи
-
Борисов с остра критика към Любен Дилов-син (ВИДЕО)
Лидерът на ГЕРБ поздрави участниците в академия, организирана от младежката организация на...
13.09 | 10:40
-
Ново мощно земетресение край Камчатка
Земетресението е било с магнитуд 7.4 по скалата на Рихтер и е станало в Тихия океан близо до...
13.09 | 10:40
-
Несебър №1 в британска класация за евтино късно море
Рейтингът се основава на проучване на условията за плажуване и отдих на 20 популярни дестинации
13.09 | 10:20
Най-четени
-
До 30 градуса в последните летни дни на септември
Максималните температури по морето ще бъдат 24°-25°С, но вълните ще са високи
13.09 | 09:00
-
"Възраждане" излиза на национален протест, иска оставка на правителството
В 16.00 часа протестиращите ще се съберат в София пред Триъгълника на властта
13.09 | 09:45