Мъск иска да таксува бизнес абонатите в Twitter 07.02 | 17:30

Скъпият абонамент е само една от многото промени, които главният изпълнителен директор Илон Мъск въвежда в опит да увеличи приходите и да намали дълга на Twitter от 12.5 млрд. долара

От iNews.bg

Изпълнителният директор на Twitter Илон Мъск планира да започне да таксува бизнес абонатите на платформата с 1000 долара на месец за златна отметка, както и с 50 долара за свързаните акаунти. Според технологичния сайт The Information, фирмите, които откажат да плащат тази такса, ще загубят златната си значка за автентична организация.

По този начин Twitter предлага фирмите, искащи да се регистрират да са като "проверена организация". Статусът със златна отметка е част от новата услуга Twitter Blue for Business, която беше анонсирана през декември като нов начин за фирмите и техните филиали да проверяват и отличават себе си в Twitter.

Програмата дава право на бизнесите да свързват основния си акаунт с лица, фирми и марки, които ще получат малка значка на профилната снимка на тяхната компания-майка до тяхната собствена синя или златна отметка. Освен това, програмата ще включва и подсилване на туитове, което ще увеличи обхвата и разпространението на организациите и техните филиали.

Скъпият абонамент е само една от многото промени, които главният изпълнителен директор Илон Мъск въвежда в опит да увеличи приходите и да намали дълга на Twitter от 12.5 млрд. долара.

Водещи

Най-четени