Takeaway.com ще бъде спонсор на УЕФА за ЕВРО 2020™ 12.11 | 10:03

Очаква се първенството да бъде гледано от над 5 млрд. зрители

От iNews.bg

Водещата компания за онлайн доставка на храна Takeaway.com ще бъде един от основните спонсори на УЕФА за ЕВРО 2020™. Платформата за доставка на храна става официален партньор на първенството през идната година. Компанията ще използва спонсорството, за да популяризира своите брандове, присъстващи на десет европейски пазара и предлагащи услуга за онлайн поръчка и доставка на храна.

Takeaway.com стана официален партньор на УЕФА за ЕВРО 2020™ като се сдоби с премиум спонсорски пакет. Чрез него УЕФА предоставя права, свързани с телевизионното излъчване на първенството, брандиране на рекламните пространства на стадиона, както и различни допълнителни възможности, като например билети за УЕФА ЕВРО 2020™.

Очаква се Eвропейското първенство да бъде гледано от телевизионна аудитория, достигаща над пет милиарда зрители по света и три милиона зрители на живо. Takeaway.com обслужва 16,7 милиона потребители в 11 страни. Някои от марките на компанията включват Lieferando, Thuisbezorgd.nl и Pyszne.pl. Takeaway.com оперира в голям брой от държавите, които ще се състезават в УЕФА ЕВРО 2020™, както и в някои от градовете-домакини като Амстердам, Букурещ и Мюнхен.

Итсе Грун (Jitse Groen), главен изпълнителен директор на Takeaway.com, заяви следното за партньорството: "Нашите брандове вече са сред най-разпознаваемите в страните, в които сме активни. Спонсорството на УЕФА ЕВРО 2020™ ще подсили нашия обхват и допълнително ще утвърди Takeaway.com като водеща европейска марка. Това е една уникална възможност да достигнем до всички хора, особено в момент когато феновете се наслаждават на любимата си храна".

Гай Лоран (Guy Laurent Epstein), директор "Маркетинг" на "UEFA Events SA" добави: "Радваме се да приветстваме Takeaway.com в семейството от спонсорите на УЕФА ЕВРО 2020™. В бързо развиващата се индустрия за доставка на храна, Takeaway.com се утвърди като лидер на пазара в континентална Европа и ще осигури на клиентите от целия континент, включително милионите ни фенове, лесен и безпроблемен начин за поръчка на храна, докато те се наслаждават на първенството следващото лято."

Водещи

Най-четени