Манчестър Юнайтед е световен лидер по харесвания в социалните мрежи 11.01 | 12:30
В челната десетка се нареждат и индийските отбори по крикет RCB и CSK

Манчестър Юнайтед е световен номер 1 по отношение на популярност в социалните мрежи за 2021 година.
През изминалата година клубът е събрал цели 2,6 милиарда реакции на свое съдържание във всички онлайн платформи. Под реакции следва да разбираме популярния термин "social media engagement”. Той измерва сборната сума от всички лайкове, коментари, споделяния, гледания и т.н. на даден пост.
Несъмнено голямо влияние върху този резултат на "червените дяволи” е оказало завръщането на суперзвездата Кристиано Роналдо.
На второ място в класация с 2,3 милиарда реакции е Барселона. С 1 милиард надолу следва третият Реал Мадрид. Челси и ПСЖ си поделят четвъртата позиция с 1,2 млрд. Топ 10 допълват футболните клубове Ливърпул, Арсенал и Галатасарай. В челната десетка се нареждат и индийските отбори по крикет RCB и CSK, но сами се досещате, че това се обуславя от факта, че в Индия №1 е именно крикетът, а милиардното население е лудо по странния спорт.
Водещи
-
Последно сбогом: Стотици хиляди изпратиха папа Франциск в последния му път
Светият отец почина на 88-годишна възраст на 21 април
26.04 | 18:00
-
Желязков след края на траурната церемония: Папа Франциск беше изключителен човек
„В сърцата и в умовете на хората той ще остане с благия си нрав и с делото си”, заяви...
26.04 | 17:20
-
Синът на шефка в ЦРУ бе убит в Украйна, сражавайки се за руската армия
21-годишният американец е бил демилитаризиран, докато се сражава за силите на Русия
26.04 | 17:00
-
Ваня Григорова: Отстраняването на инж. Стоян Братоев няма общо със здравословното му състояние
Вчера той беше отстранен като шеф на „Метрополитен“ и понижен до редови член на борда на...
26.04 | 16:40
Най-четени
-
Розов шоколад е новият хит в Мрежата
Сладкото изкушение Angel Hair (ангелска коса) измества дубайския шоколад
26.04 | 12:39