Манчестър Юнайтед е световен лидер по харесвания в социалните мрежи 11.01 | 12:30

В челната десетка се нареждат и индийските отбори по крикет RCB и CSK

От iNews.bg

Манчестър Юнайтед е световен номер 1 по отношение на популярност в социалните мрежи за 2021 година.

През изминалата година клубът е събрал цели 2,6 милиарда реакции на свое съдържание във всички онлайн платформи. Под реакции следва да разбираме популярния термин "social media engagement”. Той измерва сборната сума от всички лайкове, коментари, споделяния, гледания и т.н. на даден пост.

Несъмнено голямо влияние върху този резултат на "червените дяволи” е оказало завръщането на суперзвездата Кристиано Роналдо.

На второ място в класация с 2,3 милиарда реакции е Барселона. С 1 милиард надолу следва третият Реал Мадрид. Челси и ПСЖ си поделят четвъртата позиция с 1,2 млрд. Топ 10 допълват футболните клубове Ливърпул, Арсенал и Галатасарай. В челната десетка се нареждат и индийските отбори по крикет RCB и CSK, но сами се досещате, че това се обуславя от факта, че в Индия №1 е именно крикетът, а милиардното население е лудо по странния спорт.

Водещи

Най-четени