Националите по футбол показаха новата екипировка преди съдбовните мачове 02.09 | 14:00
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите
Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите.
Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на световно първенство срещу Белгия през 1965-а), и с препратки към визията на един от най-силните ни национални отбори, участвал на мондиала в Мексико преди точно половин век, похвалиха се от БФС.
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на световното първенство в Мексико през 1986-а.
Подобно на предишната колекция на състава ни, и този път централно място заема символът на отбора – лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис "България".
Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел "Маркетинг и комуникации" към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията – компанията "Cauza Sport Marketing" и испанските експерти на Joma. В ролята на модели на фланелките влязоха двама пловдивчани - капитанът на Локомотив (Пловдив) и Футболист №1 на България за 2019 година Димитър Илиев, както и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.
Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald’s, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.
В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ "Бояна", както и на онлайн платформата www.bfunion.shop.
Водещи
-
Делян Пеевски: Кирил Петков може да бъде булка само на Борисов
"Той е като един пудел, който ще драска на вратата в Банкя - от днес ви го предричам", каза...
26.04 | 11:45
-
Петков: Това, което чух от г-н Борисов, е, че има голям гръб, който е хлъзгав
Той заяви, че е абсолютно сигурен, че Мария Габриел не би сложила имена в проектокабинет,...
26.04 | 11:30
-
ЦИК отказа участието на партия „АТАКА“ на Волен Сидеров в изборите две в едно на 9 юни
Причината Комисията заличи регистрацията на партията е недостатъчен брой подписи за...
26.04 | 11:15
-
Земетресение е регистрирано край Благоевград
Трусът е бил на дълбочина 12 км и е регистрирано в 6:41 часа тази сутрин.
26.04 | 11:00
Най-четени
-
Борисов: ГЕРБ е системна и принципна партия
„Равносметки се правят след изборите, рано е за такива“, допълни Борисов.
26.04 | 09:59
-
Днес ще е предимно слънчево
Максималните температури ще са между 16° и 21°, в София – около 16°.
26.04 | 09:15
-
Първан Симеонов: Всички се борят за любовта на Борисов
"Това е демонстрация на сила. ПП-ДБ са в отбранителна позиция и това е проява на сила, в която...
26.04 | 10:45
-
Навършват се 38 години от най-тежката ядрена катастрофа в историята
В ранните часове на събота, 26 април 1986 година, реактор номер четири в атомната...
26.04 | 09:45