Националите по футбол показаха новата екипировка преди съдбовните мачове 02.09 | 14:00
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите

Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите.
Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на световно първенство срещу Белгия през 1965-а), и с препратки към визията на един от най-силните ни национални отбори, участвал на мондиала в Мексико преди точно половин век, похвалиха се от БФС.
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на световното първенство в Мексико през 1986-а.
Подобно на предишната колекция на състава ни, и този път централно място заема символът на отбора – лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис "България".
Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел "Маркетинг и комуникации" към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията – компанията "Cauza Sport Marketing" и испанските експерти на Joma. В ролята на модели на фланелките влязоха двама пловдивчани - капитанът на Локомотив (Пловдив) и Футболист №1 на България за 2019 година Димитър Илиев, както и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.
Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald’s, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.
В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ "Бояна", както и на онлайн платформата www.bfunion.shop.
Водещи
-
НА ЖИВО: Европейският парламент гласува влизането на България в еврозоната
Гледайте с превод на български език
08.07 | 13:19
-
Трафик информация в реално време
Ремонтите и затворените улици в София - в мобилно приложение
08.07 | 13:20
-
Пейка за кърмене и повиване на бебета в Разград
Пейката бе монтирана на 7 юли от работниците от Общинско предприятие „Паркстрой“.
08.07 | 13:00
-
Пътят на България към еврозоната
Подписвайки го, България е поела ангажимента да приеме еврото като национална валута в момента
08.07 | 12:45
Най-четени
-
Опасна жега: Раздават безплатна минерална вода в София
През днешния ден също бе раздавана вода, като дейностите са организирани от направление...
08.07 | 09:59
-
Христо Петров: Всеки вика „Махам се", къде се махаш – в еврозоната се махаш
По думите на Петров, "добро ще има направя, ако поне аз им спестя мащабния икономически анализ...
08.07 | 11:30
-
Пожар избухна в иглолистна гора над село Палатово
Огънят е тръгнал от плевня в края на селото и е навлязъл в гората.
08.07 | 10:14
-
Започва кампанията за кандидатстване за прием в 8 клас
От днес до 10 юли е срокът, в който седмокласниците трябва да подадат заявления за участие в...
08.07 | 10:30