Стадионът на Барса е с ново име 16.03 | 12:15
Споразумението между Барселона и Spotify е първото по рода си за клуба и обединява света на музиката и футбола като същевременно предлага глоблана сцена за играчи и артисти на стадион Спотифай Камп Ноу

Стадионът на Барселона "Камп Ноу" вече ще носи името "Спотифай Камп Ноу" като част от новия мегаспонсопрски договор и сътрудничеството между каталунците и шведската компания Spotify.
Споразумението, одобрено и подписано от Съвета на директорите на Барселона, подложи на ратификация на извънредното събрание на акционерите, което ще се проведе на 3 април, в електронен формат. Клубът скоро ще предостави всички организационни подробности.
Стратегическото сътрудничество, за което Spotify ще стане основен партньор на Барселона от сезон 2022/23, предвижда дългосрочно споразумение за правата върху името на стадиона, което ще започне да се нарича "Спотифай Камп Ноу" от юли 2022 година и ще бъде удължено с амбициозното преустройство на "Камп Ноу", като част от "Еспай Барса". Този проект ще превърне съоръженията и околностите на стадиона в ново забавление от световна класа, отворено за град Барселона.
Споразумението между Барселона и Spotify е първото по рода си за клуба и обединява света на музиката и футбола като същевременно предлага глоблана сцена за играчи и артисти на стадион "Спотифай Камп Ноу", който ще създава нови възможности за свързването на феновете по целия свят. Сътрудничеството също така обединява името на главния партньор в екипировката на мъжкия и женския отбор, като част от ангажимента на двете организации да насърчават и подкрепят таланта и разнообразието, както настоящите, така и на бъдещите поколения.
Сътрудничеството със Spotify също е част от стратегическа цел на клуба за активно търсене на партньори, които споделят ценностите и философията, които определят неговата марка и в същото време му позволяват да поддържа статута си на глобален еталон, в рамките на и извън него, сфера във все по-конкурента среда.
"Много сме горди, че може да обявим новаторски съюз като този със световноизвестна организация като Spotify. Този съюз ще ни позволи да продължим да доближаваме клуба до феновете и да ги накараме да се чувстват още повече част от семейството на Барселона чрез уникални преживявания, които ще ни позволят да комбинираме забавление и футбол, което прави възможно да достигнем до повече хора по света едновременно", коментира президентът на Барселона Жоан Лапорта.
"Това е партньорство, с което продължаваме да правим стъпки напред в тази нова ера, която започнахме и която демонстрира още веднъж иновативния характер и постоянно подобрение, които характеризират Барса и които го превърнаха в уникален клуб в света", добави Лапорта.
Водещи
-
Вълшебен Великден с незабрвими моменти за тези зодии
15.04 | 15:10
-
Задръстване на АМ "Хемус" на входа на София
От 8-и километър до 16.00 часа е спряно движението заради геодезическо заснемане и трафикът е...
15.04 | 15:00
-
Григор Паликаров дирижира "Немски реквием" от Брамс за Великден
Концертът е връхната точка на 24-тия Великденски музикален фестивал в морската ни столица
15.04 | 14:30
Най-четени
-
ДПС-ДПС решава дали да продължи подкрепата си за правителството на премиера Росен Желязков
В събота Ахмед Доган се завърна в резиденцията си в Бояна известна също така като „Боянските...
15.04 | 09:30
-
Някои видове мухъл са безопасни, като тези, използвани в производството на сирене
Но битовата плесен върху хляб или други продукти не се отнася за тях.
15.04 | 11:45
-
Шишков: Липсват 1000 км магистрали
Защо не се правят основни ремонти на опасните отсечки. На магистралата до морето отново всичко...
15.04 | 10:16
-
Цените на имотите скочиха с над 160% за девет години
Стара Загора се нарежда на пето място със 115% поскъпване, като при този град се наблюдава...
15.04 | 10:45