Стадионът на Барса е с ново име 16.03 | 12:15
Споразумението между Барселона и Spotify е първото по рода си за клуба и обединява света на музиката и футбола като същевременно предлага глоблана сцена за играчи и артисти на стадион Спотифай Камп Ноу

Стадионът на Барселона "Камп Ноу" вече ще носи името "Спотифай Камп Ноу" като част от новия мегаспонсопрски договор и сътрудничеството между каталунците и шведската компания Spotify.
Споразумението, одобрено и подписано от Съвета на директорите на Барселона, подложи на ратификация на извънредното събрание на акционерите, което ще се проведе на 3 април, в електронен формат. Клубът скоро ще предостави всички организационни подробности.
Стратегическото сътрудничество, за което Spotify ще стане основен партньор на Барселона от сезон 2022/23, предвижда дългосрочно споразумение за правата върху името на стадиона, което ще започне да се нарича "Спотифай Камп Ноу" от юли 2022 година и ще бъде удължено с амбициозното преустройство на "Камп Ноу", като част от "Еспай Барса". Този проект ще превърне съоръженията и околностите на стадиона в ново забавление от световна класа, отворено за град Барселона.
Споразумението между Барселона и Spotify е първото по рода си за клуба и обединява света на музиката и футбола като същевременно предлага глоблана сцена за играчи и артисти на стадион "Спотифай Камп Ноу", който ще създава нови възможности за свързването на феновете по целия свят. Сътрудничеството също така обединява името на главния партньор в екипировката на мъжкия и женския отбор, като част от ангажимента на двете организации да насърчават и подкрепят таланта и разнообразието, както настоящите, така и на бъдещите поколения.
Сътрудничеството със Spotify също е част от стратегическа цел на клуба за активно търсене на партньори, които споделят ценностите и философията, които определят неговата марка и в същото време му позволяват да поддържа статута си на глобален еталон, в рамките на и извън него, сфера във все по-конкурента среда.
"Много сме горди, че може да обявим новаторски съюз като този със световноизвестна организация като Spotify. Този съюз ще ни позволи да продължим да доближаваме клуба до феновете и да ги накараме да се чувстват още повече част от семейството на Барселона чрез уникални преживявания, които ще ни позволят да комбинираме забавление и футбол, което прави възможно да достигнем до повече хора по света едновременно", коментира президентът на Барселона Жоан Лапорта.
"Това е партньорство, с което продължаваме да правим стъпки напред в тази нова ера, която започнахме и която демонстрира още веднъж иновативния характер и постоянно подобрение, които характеризират Барса и които го превърнаха в уникален клуб в света", добави Лапорта.
Водещи
-
Ахмед Доган сам си създаде "чудовище" и това "чудовище" изяде собствения си създател
Това каза Танер Алимолла, лидер на партия ДОСТ
29.05 | 18:00
-
Обявиха 1000 лева средна пенсия в 3 области
4735 българи получават т.нар. „таван на пенсиите“ от 3400 лв., 12 хиляди други ги доближават
29.05 | 17:45
-
Китайска терапия със стволови клетки лекува диабет тип 1 и 2
Ще приеме ли човечеството лекарството или то ще бъде погребано под бюрокрацията и алчността?
29.05 | 17:30
Най-четени
-
Днес решават дали Варна ще изтегли дълг за милиони
Сесията ще се излъчва в реално време през YouTube канала на институцията.
29.05 | 10:30
-
Васил Терзиев: Това не е бюджетът, зад който заставам аз
Столичният общински съвет ще разгледа бюджета на общината за 2025 г.
29.05 | 12:59
-
Ще се повишат ли цените на имотите у нас след приемане на еврото
Той посочи още, че цените на имотите се определят на базата на тяхното търсене и предлагане. ...
29.05 | 12:45
-
Желязков и Станков инспектираха Вертикалния газов коридор
Евтината енергия е въпрос за по-добрия живот на българските граждани, заяви премиерът
29.05 | 15:10