Стадионът на Барса е с ново име 16.03 | 12:15
Споразумението между Барселона и Spotify е първото по рода си за клуба и обединява света на музиката и футбола като същевременно предлага глоблана сцена за играчи и артисти на стадион Спотифай Камп Ноу

Стадионът на Барселона "Камп Ноу" вече ще носи името "Спотифай Камп Ноу" като част от новия мегаспонсопрски договор и сътрудничеството между каталунците и шведската компания Spotify.
Споразумението, одобрено и подписано от Съвета на директорите на Барселона, подложи на ратификация на извънредното събрание на акционерите, което ще се проведе на 3 април, в електронен формат. Клубът скоро ще предостави всички организационни подробности.
Стратегическото сътрудничество, за което Spotify ще стане основен партньор на Барселона от сезон 2022/23, предвижда дългосрочно споразумение за правата върху името на стадиона, което ще започне да се нарича "Спотифай Камп Ноу" от юли 2022 година и ще бъде удължено с амбициозното преустройство на "Камп Ноу", като част от "Еспай Барса". Този проект ще превърне съоръженията и околностите на стадиона в ново забавление от световна класа, отворено за град Барселона.
Споразумението между Барселона и Spotify е първото по рода си за клуба и обединява света на музиката и футбола като същевременно предлага глоблана сцена за играчи и артисти на стадион "Спотифай Камп Ноу", който ще създава нови възможности за свързването на феновете по целия свят. Сътрудничеството също така обединява името на главния партньор в екипировката на мъжкия и женския отбор, като част от ангажимента на двете организации да насърчават и подкрепят таланта и разнообразието, както настоящите, така и на бъдещите поколения.
Сътрудничеството със Spotify също е част от стратегическа цел на клуба за активно търсене на партньори, които споделят ценностите и философията, които определят неговата марка и в същото време му позволяват да поддържа статута си на глобален еталон, в рамките на и извън него, сфера във все по-конкурента среда.
"Много сме горди, че може да обявим новаторски съюз като този със световноизвестна организация като Spotify. Този съюз ще ни позволи да продължим да доближаваме клуба до феновете и да ги накараме да се чувстват още повече част от семейството на Барселона чрез уникални преживявания, които ще ни позволят да комбинираме забавление и футбол, което прави възможно да достигнем до повече хора по света едновременно", коментира президентът на Барселона Жоан Лапорта.
"Това е партньорство, с което продължаваме да правим стъпки напред в тази нова ера, която започнахме и която демонстрира още веднъж иновативния характер и постоянно подобрение, които характеризират Барса и които го превърнаха в уникален клуб в света", добави Лапорта.
Водещи
-
Axios: Путин и Нетаняху преминават "червените линии", докато Тръмп стои пасивно
Тръмп стои пасивно
13.09 | 15:30
-
Дъждовен първи учебен ден
В средата на новата седмица ще има повече слънце, но в края й студен фронт отново ще премине...
14.09 | 18:00
-
Тагарев: Русия демонстрира своите агресивни намерения спрямо Европа
Истинското решение е да работим с Украйна и да направим единна система за защита от дронове,...
14.09 | 17:40
-
В новата партия на Доган не се страхуват от избори
От АПС ще бъдат активни в подкрепата на вота на недоверие, подготвян от ПП-ДБ
14.09 | 17:20
Най-четени
-
Въвежда се нова задължителна ваксина за децата
Първата доза за варицела ще се поставя между 12 и 15-месечна възраст, а втората – при...
14.09 | 12:40
-
До 2050 г. населението на България ще падне под 5 млн. души
Това предупреди пред бившият министър на образованието Сергей Игнатов
14.09 | 10:40
-
Бойко Борисов: Вятърът на Промяната забави пускането на АМ "Европа"
Народът си плати цената, заяви лидерът на ГЕРБ
14.09 | 11:00