Стадионът на Барса е с ново име 16.03 | 12:15
Споразумението между Барселона и Spotify е първото по рода си за клуба и обединява света на музиката и футбола като същевременно предлага глоблана сцена за играчи и артисти на стадион Спотифай Камп Ноу

Стадионът на Барселона "Камп Ноу" вече ще носи името "Спотифай Камп Ноу" като част от новия мегаспонсопрски договор и сътрудничеството между каталунците и шведската компания Spotify.
Споразумението, одобрено и подписано от Съвета на директорите на Барселона, подложи на ратификация на извънредното събрание на акционерите, което ще се проведе на 3 април, в електронен формат. Клубът скоро ще предостави всички организационни подробности.
Стратегическото сътрудничество, за което Spotify ще стане основен партньор на Барселона от сезон 2022/23, предвижда дългосрочно споразумение за правата върху името на стадиона, което ще започне да се нарича "Спотифай Камп Ноу" от юли 2022 година и ще бъде удължено с амбициозното преустройство на "Камп Ноу", като част от "Еспай Барса". Този проект ще превърне съоръженията и околностите на стадиона в ново забавление от световна класа, отворено за град Барселона.
Споразумението между Барселона и Spotify е първото по рода си за клуба и обединява света на музиката и футбола като същевременно предлага глоблана сцена за играчи и артисти на стадион "Спотифай Камп Ноу", който ще създава нови възможности за свързването на феновете по целия свят. Сътрудничеството също така обединява името на главния партньор в екипировката на мъжкия и женския отбор, като част от ангажимента на двете организации да насърчават и подкрепят таланта и разнообразието, както настоящите, така и на бъдещите поколения.
Сътрудничеството със Spotify също е част от стратегическа цел на клуба за активно търсене на партньори, които споделят ценностите и философията, които определят неговата марка и в същото време му позволяват да поддържа статута си на глобален еталон, в рамките на и извън него, сфера във все по-конкурента среда.
"Много сме горди, че може да обявим новаторски съюз като този със световноизвестна организация като Spotify. Този съюз ще ни позволи да продължим да доближаваме клуба до феновете и да ги накараме да се чувстват още повече част от семейството на Барселона чрез уникални преживявания, които ще ни позволят да комбинираме забавление и футбол, което прави възможно да достигнем до повече хора по света едновременно", коментира президентът на Барселона Жоан Лапорта.
"Това е партньорство, с което продължаваме да правим стъпки напред в тази нова ера, която започнахме и която демонстрира още веднъж иновативния характер и постоянно подобрение, които характеризират Барса и които го превърнаха в уникален клуб в света", добави Лапорта.
Водещи
-
Индийска ясновидка: Никакви лекарства не могат да спасят Доналд Тръмп!
Арчена Нагабушанам очаква и много катаклизми, които ще ударят Земята
10.08 | 17:40
-
Известен руски режисьор се удави в Созопол
Юрий Бутусов e почивал у нас със семейството си
10.08 | 17:20
-
Христо Гаджев за президента Радев: Явно лицемерието е заразно
Общо за 12 месеца правителствата на Радев са продали 262 държавни имота, подчерта депутатът от...
10.08 | 17:00
Най-четени
-
Разкриха какво е правил Тодор Славков преди края си
Христо Крушарски имал заръка от бабата на Тошко да се грижи за него
10.08 | 12:40
-
Президентът: С разпродажбата на държавни имоти се готви най-големият грабеж от 90-те насам
Бързането с еврото изпразни хазната и сега кабинетът търси пари и разпродава държавата, така...
10.08 | 10:00
-
Бащата на Сияна дарява 1,2 млн. лева на нуждаещи се деца
Цялата сума от застраховката на шофьора ще дадем на деца в неравностойно положение, заяви...
10.08 | 12:00
-
Морето изхвърли на плажа в Бургас нарочно удавено куче
То е било омотано в плат, вързано с въже и прикрепени каменни тежести
10.08 | 11:20