3 милиона души се борят за 50 ваучера във Facebook 07.05 | 12:01

Тасманийски еко резерват се радва на голяма популярност

От Вероника Стойновска

Най-популярната социална мрежа Facebook може само от няколко месеца да притежава свое приложение за разпространяване на оферти (Offers service), но успя да изненада маркетинговата стратегия на един малък бизнес.

Тасманийският еко резерват Huon Bush Retreats е пуснал в продажба 50 ваканционни ваучера с намаление, които са били видени от над 3 милиона абоната на социалната мрежа, предаде Thenextweb.com.

Ваучерите позволяват на клиентите да запазят стая в резервата за 99 долара на вечер, като офертата е за 3 нощувки. Много австралийци са решили да се възползват от изгодното предложение, като не само закупили ваучер за себе си, но изпратили офертата на своите Facebook-приятели.

Общият брой на желаещите накрая бил равен на повече от 3 милиона души.

Първоначално само абонатите, които са "харесали" Facebook-страницата на резервата са могли да видят предложението, но социалната мрежа автоматично показва активността на приятелите ви - това, което те споделят и харесват, което обяснява как една оферта може да се радва на такава популярност.

Facebook беше пренебрегнал своя център за изгодни оферти (Facebook Deals), но изглежда това решение е било само в минус, при това не само на компанията, но и на малките бизнес търговци. например страницата на малък хотел в Ирландия наскоро записа над 28 000 посещения за 24 часа.

Пол Димок, директор на Huon Bush Retreats, предполага, че досега не се е проявявал толкова голям интерес от офертите му, защото повечето хора са ги считали за някакъв вид спам, което е възпрепятствало разпространението им. Той уверява клиентите, че това не е вирус или спам и няма да "хакне" профилите им.

Димок също сподели, че 10% от обажданията в резерват са били изключително обидни, а други 10% прекалено сериозно, което е причинено от големия хоризонт на клиентелата. В крайна сметка 70% от обадилите се искали да се възползват от предлаганата оферта и да разкажат и на приятелите си за нея, в следствие на което собственикът е решил да увеличи броя на ваучерите.

Водещи

Най-четени