AOL със своя медийна групировка 07.02 | 11:30
Интернет доставчикът си купи популярната електронна медия Huffington Post

Американският интернет доставчик AOL съобщи, че купува популярната електронна медия Huffington Post за 315 млн. долара.
Около 300 млн. долара от сумата ще бъдат дадени в брой. Одобрение за транзакцията има както от директорските бордове на двете компании, така и от акционерите на Huffington. Тепърва обаче ще се чака "зелената светлина" и на регулаторните органи.
Huffington Post е американски новинарски сайт, който има по около 25 млн. уникални посещения на месец. Сливането с AOL образува нова медийна група - Huffington Post Media Group, в която влизат Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch, StyleList и други сайтове.
Водещи
-
Петър Ганев: Не трябва да се притесняваме от повишаване на цените заради еврото
Той подчерта, че регулаторните институции трябва да бъдат на терен и да са много внимателни
05.06 | 18:20
-
СО предлага нови правила за сметопочистващите фирми
Васил Терзиев очаква след сключване на новите договори чистотата в столицата да се подобри
05.06 | 18:00
-
Нови смъртоносни дроги заливат Европа
Това сочи годишният доклад на Агенцията на Европейския съюз по наркотиците
05.06 | 17:45
Най-четени
-
Закриват университет, ако 6 месеца не провежда обучение
Нови правила за финансиране на второто висше образование
05.06 | 10:45
-
Българските символи запазват своето място и върху новата валута
Съгласно нормативните изисквания, всяка национална страна на евромонетите включва задължителни...
05.06 | 12:30
-
Бургаско в паника: Мразовита мъгла обгърна морето
Стари моряци се кръстят и твърдят, че тя носи духовете на загинали моряци
05.06 | 14:00