AOL със своя медийна групировка 07.02 | 11:30
Интернет доставчикът си купи популярната електронна медия Huffington Post

Американският интернет доставчик AOL съобщи, че купува популярната електронна медия Huffington Post за 315 млн. долара.
Около 300 млн. долара от сумата ще бъдат дадени в брой. Одобрение за транзакцията има както от директорските бордове на двете компании, така и от акционерите на Huffington. Тепърва обаче ще се чака "зелената светлина" и на регулаторните органи.
Huffington Post е американски новинарски сайт, който има по около 25 млн. уникални посещения на месец. Сливането с AOL образува нова медийна група - Huffington Post Media Group, в която влизат Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch, StyleList и други сайтове.
Водещи
-
Митов: От началото на годината в София са отчетени 37 случая на агресия, свързани с "локалите"
"Продължава общодържавното издирване на прокурорския син от Перник"
12.09 | 17:15
-
Караджов: Трябва ни Дунав мост 3
12.09 | 16:59
Най-четени
-
Кантарджиев: Миналата седмица има с 5,45% увеличение на COVID случаите в сравнение с предходната
Коронавирусни инфекции е имало и ще има, напомни той.
12.09 | 09:59
-
"Маркет ЛИНКС": "Възраждане" губи подкрепа, "ДПС - Ново начало" доближава ПП - ДБ
Ниска избирателна активност при евентуални избори
12.09 | 10:26
-
Дебора: Изпитвам страх
Делото в Районния съд в града започна отначало и се води при закрити врати. Георгиев е обвинен...
12.09 | 11:15
-
Радостин Василев: Очаквам това да е първият вот на недоверие, подкрепен от цялата опозиция
„Днес до 13:00 ч. трябва да сме събрали подписите и заедно с ПП-ДБ да депозираме общ вот на...
12.09 | 10:59