Apple с нови реклами на iPad и iPad mini 18.02 | 13:03

Компанията освежава рекламната си стратегия с "Alive" и "Together"

От Кремена Бедерева

Apple продължава да ни изненадва. Alive и Together - новите телевизионни реклами на iPad и iPad mini, са от интересни по-интересни.

Клиповете им започват с различни прилагателни, които минават скоростно през екрана. При избор на даден термин, например "дълбок", се демонстрират няколко различни приложения, които имат по някакъв начин отношение към темата "дълбочина".

По този начин създателите на двете реклами се опитват да наблегнат не към техническите достойнства на двата таблета, а на уникалната екосистема от над 300 хиляди мобилни приложения, които са направени специално за iPad, и с която според Apple конкурентите все още не разполагат, пише AppleInsider.

Вижте рекламите на Econ.bg.

 

Водещи

Най-четени