Apple с нови реклами на iPad и iPad mini 18.02 | 13:03
Компанията освежава рекламната си стратегия с "Alive" и "Together"

Apple продължава да ни изненадва. Alive и Together - новите телевизионни реклами на iPad и iPad mini, са от интересни по-интересни.
Клиповете им започват с различни прилагателни, които минават скоростно през екрана. При избор на даден термин, например "дълбок", се демонстрират няколко различни приложения, които имат по някакъв начин отношение към темата "дълбочина".
По този начин създателите на двете реклами се опитват да наблегнат не към техническите достойнства на двата таблета, а на уникалната екосистема от над 300 хиляди мобилни приложения, които са направени специално за iPad, и с която според Apple конкурентите все още не разполагат, пише AppleInsider.
Вижте рекламите на Econ.bg.
Водещи
-
Енергетиците от „Марица изток 2” подкрепиха транспортните работници с протест
Демонстрацията е и в знак на солидарност към служителите в обществените медии
15.05 | 15:00
-
Убийство на българка в Нидерландия: Съседка е заподозряната
Заподозряната за фаталното намушкване също е била ранена
15.05 | 15:45
-
Осъдиха Урсула фон дер Лайен да покаже чатовете си с шефа на "Пфайзер"
Делото беше заведено от журналистка от "Ню Йорк Таймс" заради отказа на институцията да...
15.05 | 15:30
-
Люлякът: Поверя и енергийна защита
15.05 | 15:20
Най-четени
-
„Възраждане“ със съвет към президента Радев
От партия "Възраждане" заявиха, че са изчакали да видят дали ще има институционален отговор от...
15.05 | 09:59
-
Михайлов: Призовавам президента да влезе в НС и да разбута кочината
Във връзката със стачката на градския транспорт в София той заяви, че проблемът идва от...
15.05 | 10:59
-
Подготвя се стачка и на метрото
Това съобщи Иван Кирилов, председател на Федерацията на транспортните работници в КТ "Подкрепа"
15.05 | 13:40
-
Зам.-кметът по финанси на София с предложения за решаване на проблемите в градския транспорт
Решенията са ясни, но изискват политическа воля за консенсус, според Василев.
15.05 | 11:28