Battlefield 3 атакува софтуерните магазини 28.10 | 18:27

Феновете ще имат връзка помежду си чрез социалната мрежа Battlelog

От Деляна Петкова

Шведското студио DICE обяви, че играта Battlefield 3 вече е по-рафтовете на магазините за софтуер, включително и в България. Играта се продава във версии за Xbox 360, PlayStation3 и компютри.

Компанията вече продаде близо 3 милиона копия* в предварителна продажба. Това превръща Battlefield 3 е най-голямото First-person shooter (FPS) издание в историята на Electronic Arts (EA).

Прочута с увлекателната си "сингъл плейър"- кампания, напрегнатия кооперативен режим и експлозивния си мултиплейър геймплей, Battlefield 3 стартира с оценка 93 в Metacritic, а според GameSpy играта е "задължителен FPS за годината” и заслужи оценка 5 от 5.

Още преди старта феновете по целия свят вече демонстрираха одобрението си с над 100 милиона видео прегледи и над 2 милиона "харесвания” в страницата на Battlefield във Facebook.

Освен това голям брой играчи - 9,5 милиона, са изтеглили бета-версията на Battlefield 3 през септември. Това е нов рекорд за социална онлайн игра за EA с 42 милиарда произведени изстрела и 1.6 милиарда убийства.

Battlefield 3 има нов гейм енджин Frostbite™ 2, който придава усещане за мащабност, напълно разрушими среди и предлага на играчите възможност да управляват разнообразни типове превозни средства – от джетове и танкове до чопъри и джипове, разказват създателите от ЕА.

Феновете могат да поддържат връзка между себе си чрез социалната мрежа Battlelog на играта.

Нещо повече – издателската къща Orion Publishing готви роман, наречен Battlefield 3: The Russian. Негов автор е бившият оперативен агент Анди Макнаб, написал Bravo Two Zero в сътрудничество с Питър Гримсдейл. МакНаб е работил с творческия екип на DICE, за да се гарантира автентичността на съвременните сражения в сингъл плейър, кооператив и мултиплейър кампаниите.

 

* Според вътрешните данни на ЕА към 24 октомври 2011 г.

Водещи

Най-четени