Canon стартира паневропейска кампания Live for the story 22.05 | 17:53
Зои Кравиц е глобалният вдъхновител на марката

София 22 май 2017 г. - Canon стартира паневропейска кампания Live for the story. Новата философия на марката е насочена към по-младата аудитория, като цели да промени разбирането и отношението към продуктите на бранда, да ги позиционира като инструменти за създаване и преживяване на моментите от живота.
Изцяло интегрирала и България, компанията цели да репозиционира Canon чрез новото послание Live for the story и да насърчава хората да съзират специалните спомени във всички моменти от живота си, независимо къде се намират или какво правят.
Лий Бонифас, старши директор на Canon - Consumer Marketing, пояснява:" Live for the story е нашият подход, разработен, за да промени напълно начина, по който хората гледат на Canon. Тази промяна утвърждава категорично Canon като марка за разказване на истории и гарантира, че всеки краен резултат от цялостната ни екосистема и продуктово портфолио ще помогне на потребителите да разказват своите истории."
Новата философия на марката Canon отразява смисъла на това защо хората създават визуално съдържание – защото разказват и споделят истории и емоции. Преживяването е най-ценната валута, която притежаваме, така че Canon ще насърчава хората да изживяват всеки момент напълно, без значение дали им се струва незначителен или обикновен.
Актрисата, продуцент, музикант и известен разказвач Зои Кравиц е глобалният посланик на Canon.
"Лятото е време на спонтанност и живот за момента. Ние желаем да насърчим хората да изживяват пълноценно всяка секунда, защото тогава се раждат най-добрите истории."
И за да ви вдъхнови във вашия разказ, артистичната Зои предлага на "изследователите" на Canon своята лична Canon лятна "история”, която отразява спонтанността на нейните любими лета в Ню Йорк. Филмът с историята на Зои може да откриете на http://www.canon.bg/live-for-the-story.
Дончо Нешев, директор маркетинг Canon България допълва: "Всяка снимка има своята история и е ценна за създателя й, независимо дали е създадена от професионалист или не. Ние знаем това и с новата насока на компанията ни целим да вдъхновим хората да разказват и споделят повече истории. В България, Canon ще представи новата философия на бранда чрез специална кампания, за която в най-скоро време ще обявим подробности, така че следете ни и очаквайте повече информация."
"Да запазиш своята адекватност в един променлив и непрестанно развиващ се сектор е вълнуващо и е нещо, което ние ще използваме, за да можем да достигнем до по-млада публика", казва г-н Бонифас. "В Canon предлагаме много повече от фотография – ние отпечатваме спомени, запазваме спомени и помагаме да създадем спомени с приложения като Lifecake".
"Преживяванията са важни и ние се фокусираме върху тях. "Live for the story" е разработена, за да вдъхнови хората да правят точно това, като с всеки елемент от репозиционирането на Canon ние насърчаваме хората да бъдат готови да заснемат историите, които създават всеки ден".
Водещи
-
Жълт код за жеги в цялата страна за понеделник – 21 юли
От вторник ще става още по-горещо
20.07 | 18:01
-
Три тира и лек автомобил се удариха между Видин и Монтана
Инцидентът блокира движението по Е-79 при разклона за Винище
20.07 | 18:00
-
Жена е пострадала тежко над хижа "Яворов" в Пирин
20.07 | 17:20
Най-четени
-
Манолова: България е единствената държава, която не е приела нито една мярка срещу спекулата
Властта трябва да приеме такова законодателство, ако иска малко по-безболезнено влизане в...
20.07 | 13:00
-
Мирчев: В КПК има списък с 88 кмета на ПП-ДБ, които са готови за бой
По думите му Делян Пеевски държи ГЕРБ, но не всички там са разбрали, че съдбата на Бойко...
20.07 | 11:20
-
Петкова за заловения рекорден кокаин: България успешно пази границите на ЕС
Участниците в контрабандата са ползвали дипломатическо прикритие за извършване на...
20.07 | 11:00