Ericsson увеличава възможностите на центъра си в Индия 18.08 | 13:51

Около 40% от всички предоставяни услуги вече може да се извършват дистанционно

От Ивайло Ачев

Нарастващият интерес към услугите за управление, предлагани от глобалния център на Ericsson в Индия, провокира шведската IT компания да започне предоставянето на дистанционни услуги и поддръжка, както за телеком мрежи, така и за IT операции на индийския пазар.

В допълнение, консултирането и интегрирането на системите ще отворят врата към стратегическия IT домейн, който ще включва IT информационни центрове, услуги, бизнес и поддържащи операционни системи, съобщават още от шведската компания.

Около 40% от всички предоставяни услуги вече могат да се извършват дистанционно, твърдят от компанията.

Ericsson изпълнява над 1 300 консултантски и интеграционни проекта годишно. Възможностите на услугите за управление, консултирането и системната интеграция са свързващото звено, което ангажира Ericsson с облачния компютинг.

Ericsson концентрира дейностите, които предоставя дистанционно, в четири глобални центъра за услуги. Другите центрове се намират в Румъния, Мексико и Китай.

Ericsson разполага с интегриран модел, който съвместява успешно работата на регионалните центрове за поддръжка и глобалните центрове за услуги. Добър пример в тази насока е платформата за предоставяне на услуги за управление (Managed Services Delivery Platform) – набор от инструменти за ефективна работа на комуникационните мрежи – която функционира както на местно ниво, така и чрез глобалните центрове.

Ericsson разполага с над 22 000 специалисти, които работят с платформата и които са базирани в почти 100 държави.

В световен мащаб Ericsson разполага с 50 000 собствени специалисти в сферата на услугите, базирани в 180 държави.

Водещи

Най-четени