Facebook вече е вторият по големина източник на видео 20.08 | 13:24

Социалната мрежа задмина Yahoo по популярност като сайт за гледане на клипове

От Георги Георгиев

За изминалия месец Facebook е успяла да задмине Yahoo по популярнoст като сайт за гледане на видеоматериали през интернет. Това сочи статистика на comScore, цитирана от Mashable.

Според анализаторите през юли социалната мрежа е достигнала до над 53 млн. уникални зрители на ден. За сравнение видео материалите в Yahoo са били гледани от по-малко от 49 млн. уникални посетители. На първо място остава притежаваният от Google YouTube с комфортната преднина от 157 млн. уникални потребители.

По отношение на броя на гледаните материали Yahoo обаче продължава да води пред Facebooк, като съотношението е почти две към едно – 625 към 327 млн. гледания. През изминалия месец потребителите на Facebook са гледали средно 21,7 минути, докато тези на Yahoo за изконсумирали видео материали със средна дължина от цели 70,4 минути.

Според статистиката на comScore за юли голямото мнозинство от интернет потребители – 85,5% - са  гледали видео с информационно или развлекателно съдържание, докато 20,7% са отворили рекламни клипове. Общото време, прекарано в гледане на интернет видео, обаче било 1,6%.

Водещи

Най-четени