Facebook въвежда промени за прозрачност на рекламите 29.06 | 13:11
Така социалната мрежа ще се бори с евентуални злоупотреби спрямо потребителите
Facebook обявява нова значителна промяна, свързана с прозрачността на рекламите. От днес потребителите в България, както и в целия свят, ще имат достъп до информация за активните реклами, протичащи във всички страници на платформата. Достъпът до подобна информация за компаниите и организациите ще повиши отговорността на рекламодателите и ще предотврати евентуални злоупотреби във Facebook. Нововъведението включва изцяло нов бутон "Info and Ads" (информация и реклами), който позволява:
- Преглед на активните реклами – потребителите могат да намерят информация за всички активни реклами, които протичат в дадена страница както във Facebook, така и в останалите платформи, част от социалната мрежа, като Instagram и Messenger. Кликайки на новия бутон "Info and Ads", те ще виждат цялостното съдържание на активните реклами (описание и снимка) в избраната страница и ще имат възможност да докладват подозрително съдържание.
-
Повече информация – от днес e достъпна и допълнителна информация за всички Facebook страници, например скорошни промени в името или дата на създаване, като съдържанието ще бъде обновявано непрекъснато.
Видео, демонстриращо нагледно как потребителите могат да използват новата опция, може да бъде намерено тук.
Това е само началото на промените за осигуряване на прозрачност на рекламите във Facebook. Позволявайки достъп до детайлна информация относно всички страници и техните реклами, компанията цели да ограничи възможностите за каквато и да е било злоупотреба в социалната мрежа. През месец май в САЩ Facebook започна да обозначава и да създава архиви на рекламите, свързани с политика. В момента компанията въвежда тази функция и в Бразилия във връзка с предстоящите избори през октомври 2018 г. Всеки, който провежда платена политическа кампания във Facebook в страната, ще може да се регистрира за одобрение от следващия месец, а потребителите на социалната мрежа ще виждат специални етикети, обозначаващи съответната реклама, която допълнително ще бъде добавена в архивите на Facebook за по-добра отчетност.
Водещи
-
"Възраждане" предлага отлагане на новата методика за такса смет с една година
От парламентарната група на Костадин Костадинов искат системата за определяне на налога да се...
14.11 | 12:15
-
Юристи: Няма как Благомир Коцев да управлява Варна от ареста
Славов потвърди, че дори ежедневната кореспонденция на един кмет е несъвместима с режима в...
14.11 | 11:59
-
Тревожни данни за болните от диабет у нас
Счита се, че в България хората с диабет са около 770 000. Според изчисленията средно на всеки...
14.11 | 11:30
Най-четени
-
Бойко Борисов: Избраният за особен управител на "Лукойл" има опит и не е бил министър
Попитан дали обмисля ограничаването на бонусите в държавната администрация, той заяви, че е...
14.11 | 10:15
-
Слабо налягане и възможно замътване на водата в редица квартали заради авария в София
Ще бъдат засегнати Военномедицинска академя, и Александровска болница.
14.11 | 10:45
-
Проблеми с водата в Сливен
Към момента вода има. Хората на място обаче споделят разнопосочни данни за това дали има или...
14.11 | 10:30
-
Днес е последният ден, в който шофьорите могат да карат автомобилите си с гуми, неподходящи за зимни условия
Изискването е от 15 ноември до 1 март всички автомобили да са оборудвани със зимни гуми или с...
14.11 | 11:00