Facebook въвежда промени за прозрачност на рекламите 29.06 | 13:11
Така социалната мрежа ще се бори с евентуални злоупотреби спрямо потребителите

Facebook обявява нова значителна промяна, свързана с прозрачността на рекламите. От днес потребителите в България, както и в целия свят, ще имат достъп до информация за активните реклами, протичащи във всички страници на платформата. Достъпът до подобна информация за компаниите и организациите ще повиши отговорността на рекламодателите и ще предотврати евентуални злоупотреби във Facebook. Нововъведението включва изцяло нов бутон "Info and Ads" (информация и реклами), който позволява:
- Преглед на активните реклами – потребителите могат да намерят информация за всички активни реклами, които протичат в дадена страница както във Facebook, така и в останалите платформи, част от социалната мрежа, като Instagram и Messenger. Кликайки на новия бутон "Info and Ads", те ще виждат цялостното съдържание на активните реклами (описание и снимка) в избраната страница и ще имат възможност да докладват подозрително съдържание.
-
Повече информация – от днес e достъпна и допълнителна информация за всички Facebook страници, например скорошни промени в името или дата на създаване, като съдържанието ще бъде обновявано непрекъснато.
Видео, демонстриращо нагледно как потребителите могат да използват новата опция, може да бъде намерено тук.
Това е само началото на промените за осигуряване на прозрачност на рекламите във Facebook. Позволявайки достъп до детайлна информация относно всички страници и техните реклами, компанията цели да ограничи възможностите за каквато и да е било злоупотреба в социалната мрежа. През месец май в САЩ Facebook започна да обозначава и да създава архиви на рекламите, свързани с политика. В момента компанията въвежда тази функция и в Бразилия във връзка с предстоящите избори през октомври 2018 г. Всеки, който провежда платена политическа кампания във Facebook в страната, ще може да се регистрира за одобрение от следващия месец, а потребителите на социалната мрежа ще виждат специални етикети, обозначаващи съответната реклама, която допълнително ще бъде добавена в архивите на Facebook за по-добра отчетност.
Водещи
-
Появи се нова версия за черния леопард
По нейни думи на появилото се по-късно видео от Румъния е заснета домашна котка, като...
07.07 | 12:59
-
Как живеят и работят младите лекари в България
До края на месеца се очаква работна група към здравната комисия, както и Министерството на...
07.07 | 12:45
-
Парад на класически автомобили превърна Бургас в столица на ретро красотата
Най-атрактивните возила бяха отличени със специални награди.
07.07 | 12:14
-
Предвиждат промени в Закона за трансплантация на органи, тъкани и клетки
От началото на тази година в страната ни са извършени 14 органни трансплантации
07.07 | 11:59
Най-четени
-
Горанов:Нито лев от 78-те милиарда лева валутни резерви на Българската народна банка няма да напусне балансовата сметка на институцията след влизането на България в еврозоната
Предупреждение за бюджетния дефицит
07.07 | 09:50
-
Заради европейска директива се очаква скок на горивата
За цените на горивата след влизане на еврото Бенчев заяви, че цената ще се изчислява така,...
07.07 | 10:30
-
Приемането на еврото навлиза в последната фаза
Приемане на еврото през следващата година
07.07 | 10:14
-
Затварят таверните на открито в Гърция от 12 до 17 часа
Затваряне на заведения и сериозни глоби
07.07 | 09:45