Facebook въвежда промени за прозрачност на рекламите 29.06 | 13:11
Така социалната мрежа ще се бори с евентуални злоупотреби спрямо потребителите

Facebook обявява нова значителна промяна, свързана с прозрачността на рекламите. От днес потребителите в България, както и в целия свят, ще имат достъп до информация за активните реклами, протичащи във всички страници на платформата. Достъпът до подобна информация за компаниите и организациите ще повиши отговорността на рекламодателите и ще предотврати евентуални злоупотреби във Facebook. Нововъведението включва изцяло нов бутон "Info and Ads" (информация и реклами), който позволява:
- Преглед на активните реклами – потребителите могат да намерят информация за всички активни реклами, които протичат в дадена страница както във Facebook, така и в останалите платформи, част от социалната мрежа, като Instagram и Messenger. Кликайки на новия бутон "Info and Ads", те ще виждат цялостното съдържание на активните реклами (описание и снимка) в избраната страница и ще имат възможност да докладват подозрително съдържание.
-
Повече информация – от днес e достъпна и допълнителна информация за всички Facebook страници, например скорошни промени в името или дата на създаване, като съдържанието ще бъде обновявано непрекъснато.
Видео, демонстриращо нагледно как потребителите могат да използват новата опция, може да бъде намерено тук.
Това е само началото на промените за осигуряване на прозрачност на рекламите във Facebook. Позволявайки достъп до детайлна информация относно всички страници и техните реклами, компанията цели да ограничи възможностите за каквато и да е било злоупотреба в социалната мрежа. През месец май в САЩ Facebook започна да обозначава и да създава архиви на рекламите, свързани с политика. В момента компанията въвежда тази функция и в Бразилия във връзка с предстоящите избори през октомври 2018 г. Всеки, който провежда платена политическа кампания във Facebook в страната, ще може да се регистрира за одобрение от следващия месец, а потребителите на социалната мрежа ще виждат специални етикети, обозначаващи съответната реклама, която допълнително ще бъде добавена в архивите на Facebook за по-добра отчетност.
Водещи
-
Кой ще плати сметката за по-високите разходи за отбрана в ЕС?
На 4 март президентът на Европейската комисия (ЕК) Урсула фон дер Лайен официално обяви...
30.03 | 18:00
-
Журналисти: Пеевски е засечен от радара на Европрокуратурата
Теодора Георгиева да излезе публично и да говори, призоваха Атанас Чобанов и Николай Стайков
30.03 | 17:40
-
Отиде си звездата от "Шогун" и "Птиците умират сами" Ричард Чембърлейн
„Нашият обичан Ричард вече е с ангелите“, заяви дългогодишният партньор на Чембърлейн Мартин...
30.03 | 16:54
-
Ето какво се случва с децата на убития висаджийски бос Георги Илиев и жена му Мая
Криста и Андреа бяха осиновени от тях само няколко месеца, преди Главния да бъде ликвидиран от...
30.03 | 17:20
Най-четени
-
Пастрокът обменял клипове с гаврите над 5-годичния Адриан с майка му
Това става ясно от обвинителния акт
30.03 | 13:40
-
Пеевски: Честит Рамазан Байрам!
"Пожелавам на всички здраве, благоденствие и мир в домовете", заяви лидерът на "ДПС-Ново...
30.03 | 10:40
-
Ахмед Доган прави нова партия?
"Участваме в правителство, в което дефакто не участваме. Беше грешка", заяви бившият депутат и...
30.03 | 17:00
-
Ангелов: Проруските партии се събраха, за да атакуват влизането на България в еврозоната
"Ако госпожа Георгиева се е срещала с Пепи Еврото, това много ни притеснява", категоричен е...
30.03 | 16:00