Facebook повишава продажбите с 24% 12.11 | 15:46
В България тази тенденция също е ясно видима

Рекламата в социалната мрежа Facebook води до повишаване на продажбите с 24%, показва изследване на маркетинговата агенция Aggregate Knowledge.
Анализаторите са установили, че компаниите, които включват в медийните си планове социалната мрежа Facebook отбелязват почти една четвърт повече продажби, отколкото тези, които залагат само на традиционните медии.
В България тази тенденция също е ясно видима. "Повечето компании, независимо от големината си и бранша вече ясно разбират нуждата да присъстват във Facebook, за да постигат резултати в бизнеса си”, коментира Борислав Айтов, изпълнителен директор на агенция за Facebook маркетинг.
Изследването потвърждава и последните данни от развитието на онлайн пазара у нас -само за 2012 г. ръстът на интернет рекламите в България е 25%. Голяма заслуга за това има налагането на Facebookкато ефективен рекламен канал както за големия, така и за малкия и среден бизнес.
Още за рекламата във Facebook четете в Econ.bg.
Водещи
-
Антон Кутев: Пеевски и Борисов имат интерес да бутнат правителството
Българите предполагат, че всички са корумпирани, но когато флагманът на антикорупцията е...
28.06 | 18:00
-
Киселова за вота на недоверие на „Възраждане“: Опит за злоупотреба с процедурата
Те самите не вярват в аргументите, които са извели в искането си, смята председателят на НС
28.06 | 17:20
-
Два инцидента с леки самолети тази сутрин
28.06 | 16:59
Най-четени
-
"Възраждане" с пореден протест срещу еврото
Вчера партията внесе в НС предложение за вот на недоверие към правителството
28.06 | 09:45
-
Протестиращи правят от днес палатков лагер "Град на лева"
Той ще бъде изграден в Триъгълника на властта
28.06 | 13:20
-
Вигенин за ПП: Парадоксално е, че се заканиха да внесат вот на недоверие за корупцията
Според него оставката на Кирил Петков е шанс за "Продължаваме промяната"
28.06 | 13:00
-
Мара Отварачката призна: Пак се омъжвам!
28.06 | 12:40