Facebook пуска компромати срещу Google 13.05 | 10:30

Компанията е наела известна PR агенция, която разказа за "пиратски" практики на Google

От Ивайло Ачев

Социална мрежа номер едно в света Facebook си лепна черно петно по имиджа в очите на много хора след като стана ясно, че е наела известната PR компания Burson-Marsteller, която да раздуха кампания за използването на пиратски практики от Google.

Непохватният опит на Facebook да очерни Google беше надушен от сайта The Daily Beast, който е разкрил опита на Burson-Marsteller да накара доста медии да "хвърлят едно око" на твърдения, свързани с възможни пиратски практики, ползвани от Google.  

Кампанията Social Circle била бързо разкрита, след като един блогър получил запитване от PR консултантите и вместо да му отговори, директно го публикувал в популярен форум.

Пред АФП от Facebоок признаха, че са наели Burson-Marsteller, но отрекоха да е било с цел очерняне. "Искахме да се уверим, че Google не ползва наше ноу-хау за тяхната услуга Social Circle”, казаха от Facebook.

Facebook е най-голямата социална мрежа в Интернет с над 500 млн. потребители, докато Google е търсачка номер едно в мрежата. Двата интернет гиганта водят свирепа битка за по-голям дял в онлайн рекламите и навигацията в Интернет за потребителите.

Водещи

Най-четени