Facebook ще казва кое е модно 17.01 | 17:04
Мрежата ще дава на всеки потребител персонализиран списък от най-горещите теми
Социалната мрежа Facebook ще информира потребителите си за най-популярните теми в социалната мрежа. Това ще става чрез нов продукт, който компанията нарича "Trending”.
Новата услуга ще показва на всеки потребител персонализиран списък от най-горещите теми, комбинирайки техните интереси със съдържанието, на което се обръща най-голямо внимание в социалната мрежа, информира технологичната компания Mashable.
Всяка т.нар. "тенденция" ще включва и кратко описание, а потребителите ще могат да кликват върху нея и да видят списък от публикации и материали, свързани с темата.
Oт Facebook ще определят горещото съдържание с алгоритъм, чиято цел е да разпознава "значително нарастване в популярността".
Това обаче не означава задължително голям брой публикации или статии по дадена тема, коментират от компанията. С други думи, тема, която винаги е популярна в социалната мрежа, няма да остане завинаги в тенденциите.
Още за новите промени в социалната мрежа четете в Econ.bg.
Водещи
-
Звезден дъжд за Гергьовден, оранжеви метеори на Еньовден
03.05 | 17:40
-
Майски сняг засипа хижа Бреговица над Сандански (ВИДЕО)
03.05 | 17:20
Най-четени
-
Премиерът каза защо кабинетът отмени решението си за частна детска болница
Приех аргументите на президента, който все пак издава указите за служебен премиер и за...
03.05 | 09:30
-
Новата говорителка на украинското външно министерство е генерирана от ИИ
Виктория Ши беше облечена в тъмен костюм в презентация, публикувана в социалните мрежи
03.05 | 12:40
-
Главчев ще подаде сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая „Мама и Аз“
Целта - пълна проверка на фактите и обстоятелствата, свързани с разрешението за изграждане на...
03.05 | 12:00
-
"Газпром" за първи път излезе на загуба от 1999 г. насам
Тя се оценява на 6.84 млрд. долара
03.05 | 10:00