Facebook ще казва кое е модно 17.01 | 17:04
Мрежата ще дава на всеки потребител персонализиран списък от най-горещите теми
Социалната мрежа Facebook ще информира потребителите си за най-популярните теми в социалната мрежа. Това ще става чрез нов продукт, който компанията нарича "Trending”.
Новата услуга ще показва на всеки потребител персонализиран списък от най-горещите теми, комбинирайки техните интереси със съдържанието, на което се обръща най-голямо внимание в социалната мрежа, информира технологичната компания Mashable.
Всяка т.нар. "тенденция" ще включва и кратко описание, а потребителите ще могат да кликват върху нея и да видят списък от публикации и материали, свързани с темата.
Oт Facebook ще определят горещото съдържание с алгоритъм, чиято цел е да разпознава "значително нарастване в популярността".
Това обаче не означава задължително голям брой публикации или статии по дадена тема, коментират от компанията. С други думи, тема, която винаги е популярна в социалната мрежа, няма да остане завинаги в тенденциите.
Още за новите промени в социалната мрежа четете в Econ.bg.
Водещи
-
Спешна среща в МОСВ заради проблемите с водата
Набелязаха мерки за водоснабдяването на Плевен, Шумен и Търговище
07.11 | 17:15
-
"Политико": Шест поуки от убедителната победа на Доналд Тръмп
Камала Харис претърпя зашеметяваща загуба, пише иззданието
07.11 | 17:00
Най-четени
-
Най-големият завод за производство на хартия у нас, този в Стамболийски, приключва дейност
От Нова година обаче заводът ще затвори. Заради обезщетенията, които вече се договарят,...
07.11 | 08:56
-
302 192 935 лв. или 6% повече от бюджета на Столична община за 2024 г. се предвиждат за почистване на София
Предвижда се 8 пъти годишно миене на улиците.
07.11 | 10:30
-
Новоизбраните депутати влязоха за пръв път в парламента
Причината е организационна - трябва да разпределят местата, които ще заемат в пленарната зала.
07.11 | 10:59
-
Рязко захлаждане през уикенда, студ обхваща страната
За това предупреди синоптикът Петър Янков
07.11 | 15:10