Globul се отчете с по-ниска печалба, но с ръст на клиентите 04.08 | 13:41

Потреблението на клиентите на оператора достига 151 минути на месец

От Деляна Петкова

През второто тримесечие на годината телекомуникационната компания Globul записа спад на печалбата от 6.8% спрямо същия период на годината. Компанията е спечелила 38.5 млн. евро, а приходите ѝ за периода са 101.4 млн. евро.

Спадът на общите приходи е в рамките на малко над 4 на сто, допълват от компанията.

Средното месечно потребление на клиентите на оператора през второто тримесечие на годината достигна 151 минути на месец или с 13% повече от същия период на миналата година. Средният приход от един потребител достигна 15,70 лв., което е с 10% по-малко от второто тримесечие на миналата година.

В същото време обаче клиентите по абонаментни програми на оператора се увеличават с 11% и вече са 2.4 млн. Това представлява около 60% от всички потребители на Globul.

През второто тримесечие потребителите на компанията се увеличават с 2.1% и вече надхвърлят 4 млн.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България.

 

Водещи

Най-четени