Google предлага нова метрика за онлайн рекламата 19.04 | 07:18
Целта е рекламодателите да имат повече увереност, че не харчат парите си на вятъра

В опит да изведе индустрията отвъд понятия като рейтинга на кликовете (CTR) и броя на импресиите, в сряда (18 април) Google представи нова методология за измерване на онлайн рекламата, която според създателите си ще се превърне в нов стандарт на индустрията, съобщава Mashable.com.
Озаглавен Brand Activate, планът има за цел да "обърне представите на бранд маркетолозите относно онлайн инструментите", пише в постинг на компанията. Идеята на Google e с помощта на по-добри измервателни способи да създадат инструментариум, който да позволи на маркетинговите специалисти да се чувстват по-сигурни, когато влагат парите си в онлайн реклама.
Наред с плана си, от Google представиха и първите два инструмента от Brand Activate – Active View и Active GRP.
Целта на Active View е да се превърне в нов стандарт, който да замести онлайн импресиите, използвани в момента. Предложението, което в момента се разглежда от американския съвет, създаващ и налагащ стандартите за медийната метрика, ще брои за "видяна" единствено импресията, която е била поне на 50% видима на екрана на потребителя за период от минимум една секунда.
Показателят Active GRP пък ще бъде онлайн еквивалентът на Брутните рейтингови точки (Gross Rating Point - GRP ) – показател, използван от телевизионната индустрия, която оценява колко души са видели дадена реклама. Active GRP е дигиталната версия, която ще позволи на рекламодателите да оценят степента на успех на дадена рекламна кампания, но за разлика от стандартния GRP, новият инструмент ще им позволи да реагират в реално време.
Google не е първата интернет компания, която призовава към създаването на нова метрика при онлайн рекламирането. Миналата година Facebook стартира партньорство с изследователската компания Nielsen за адаптирането на GRP-инструмента към нуждите на рекламата в интернет.
Водещи
-
Венимин е победиелят в 13-ия сезон на "Като две капки вода"
Втора остана Михаела Маринова, а трети - продуцентът Иван (без Андрей)
19.05 | 00:08
-
Антон Кутев: Киселова си позволи да изземе правомощията на Конституционния съд
Президентът се опасява как ще се отрази въвеждането на еврото на българските граждани, т.е....
18.05 | 18:00
-
Преди срещата му с Путин: Лидерите на Германия, Франция, Великобритания и Полша планират да говорят с Тръмп
Мерц, Стармър, Макрон и Туск искат да обсъдят с американския държавен глава войната в Украйна
18.05 | 16:40
-
До 2026 г. Сатурн, Марс и Юпитер в Овен пренаписват съдбата на тези зодии
Сред тях ли сте?
18.05 | 17:19
Най-четени
-
Кметът Терзиев: Протестът на шофьорите е незаконен и несправедлив
Пети ден София е без наземен градски транспорт, метрото работи
18.05 | 15:00
-
Асен Василев : 7 пъти питахме българския народ дали иска еврото
Според него градският транспорт в София не трябва да получават субсидия
18.05 | 16:00
-
Протестирщи: Борим се за парите си, нямаме политически искания
Последният им коз ще бъде окупация на метрото и спиране на метровлаковете
18.05 | 11:20