Google предлага нова метрика за онлайн рекламата 19.04 | 07:18
Целта е рекламодателите да имат повече увереност, че не харчат парите си на вятъра

В опит да изведе индустрията отвъд понятия като рейтинга на кликовете (CTR) и броя на импресиите, в сряда (18 април) Google представи нова методология за измерване на онлайн рекламата, която според създателите си ще се превърне в нов стандарт на индустрията, съобщава Mashable.com.
Озаглавен Brand Activate, планът има за цел да "обърне представите на бранд маркетолозите относно онлайн инструментите", пише в постинг на компанията. Идеята на Google e с помощта на по-добри измервателни способи да създадат инструментариум, който да позволи на маркетинговите специалисти да се чувстват по-сигурни, когато влагат парите си в онлайн реклама.
Наред с плана си, от Google представиха и първите два инструмента от Brand Activate – Active View и Active GRP.
Целта на Active View е да се превърне в нов стандарт, който да замести онлайн импресиите, използвани в момента. Предложението, което в момента се разглежда от американския съвет, създаващ и налагащ стандартите за медийната метрика, ще брои за "видяна" единствено импресията, която е била поне на 50% видима на екрана на потребителя за период от минимум една секунда.
Показателят Active GRP пък ще бъде онлайн еквивалентът на Брутните рейтингови точки (Gross Rating Point - GRP ) – показател, използван от телевизионната индустрия, която оценява колко души са видели дадена реклама. Active GRP е дигиталната версия, която ще позволи на рекламодателите да оценят степента на успех на дадена рекламна кампания, но за разлика от стандартния GRP, новият инструмент ще им позволи да реагират в реално време.
Google не е първата интернет компания, която призовава към създаването на нова метрика при онлайн рекламирането. Миналата година Facebook стартира партньорство с изследователската компания Nielsen за адаптирането на GRP-инструмента към нуждите на рекламата в интернет.
Водещи
-
Еилиь Милчева: Вървим към предсрочни избори през есента
"Петков не би подал оставка, ако няма корупционен скандал с кадри на ПП", смята тя
25.06 | 21:00
-
Жегата препълни спешните отделения
Лекари алармират за ръст на припаднали и дехидратирани пациенти
25.06 | 20:45
-
Политолог за оставката на Кирил Петков: Заблуждаващ и некоректен ход!
Румяна Коларова обясни, че от гледна точка на политологичната наука корупционните механизми не...
25.06 | 20:30
-
Галин Дурев: Този парламент не удовлетворява исканията на българските граждани
Според депутата от КП „БСП-Обединена левица“ скандалите, случили се днес в „Продължаваме...
25.06 | 20:15
Най-четени
-
Кирил Петков подава оставка като съпредседател на ПП и депутат
Това обяви лично той (ВИДЕО)
25.06 | 14:06
-
Сергей Станишев: След 18 години в ЕС много българи вече са видели и меда, и жилото
Той коментира още, че страховете винаги са мощен инструмент за въздействие и за печелене също...
25.06 | 10:45
-
АПИ троши над 18 милиона лева за камери, които дублират тол системата 4
Умишлено несертифициране
25.06 | 10:14
-
Иран напуска Международната агенция за атомна енергия
Той обяви, че „Агенцията за атомна енергия на Иран ще преустанови сътрудничеството си с МААЕ,...
25.06 | 12:45