Google предлага нова метрика за онлайн рекламата 19.04 | 07:18
Целта е рекламодателите да имат повече увереност, че не харчат парите си на вятъра

В опит да изведе индустрията отвъд понятия като рейтинга на кликовете (CTR) и броя на импресиите, в сряда (18 април) Google представи нова методология за измерване на онлайн рекламата, която според създателите си ще се превърне в нов стандарт на индустрията, съобщава Mashable.com.
Озаглавен Brand Activate, планът има за цел да "обърне представите на бранд маркетолозите относно онлайн инструментите", пише в постинг на компанията. Идеята на Google e с помощта на по-добри измервателни способи да създадат инструментариум, който да позволи на маркетинговите специалисти да се чувстват по-сигурни, когато влагат парите си в онлайн реклама.
Наред с плана си, от Google представиха и първите два инструмента от Brand Activate – Active View и Active GRP.
Целта на Active View е да се превърне в нов стандарт, който да замести онлайн импресиите, използвани в момента. Предложението, което в момента се разглежда от американския съвет, създаващ и налагащ стандартите за медийната метрика, ще брои за "видяна" единствено импресията, която е била поне на 50% видима на екрана на потребителя за период от минимум една секунда.
Показателят Active GRP пък ще бъде онлайн еквивалентът на Брутните рейтингови точки (Gross Rating Point - GRP ) – показател, използван от телевизионната индустрия, която оценява колко души са видели дадена реклама. Active GRP е дигиталната версия, която ще позволи на рекламодателите да оценят степента на успех на дадена рекламна кампания, но за разлика от стандартния GRP, новият инструмент ще им позволи да реагират в реално време.
Google не е първата интернет компания, която призовава към създаването на нова метрика при онлайн рекламирането. Миналата година Facebook стартира партньорство с изследователската компания Nielsen за адаптирането на GRP-инструмента към нуждите на рекламата в интернет.
Водещи
-
Axios: Путин и Нетаняху преминават "червените линии", докато Тръмп стои пасивно
Тръмп стои пасивно
13.09 | 15:30
-
Дъждовен първи учебен ден
В средата на новата седмица ще има повече слънце, но в края й студен фронт отново ще премине...
14.09 | 18:00
-
Тагарев: Русия демонстрира своите агресивни намерения спрямо Европа
Истинското решение е да работим с Украйна и да направим единна система за защита от дронове,...
14.09 | 17:40
-
В новата партия на Доган не се страхуват от избори
От АПС ще бъдат активни в подкрепата на вота на недоверие, подготвян от ПП-ДБ
14.09 | 17:20
Най-четени
-
Въвежда се нова задължителна ваксина за децата
Първата доза за варицела ще се поставя между 12 и 15-месечна възраст, а втората – при...
14.09 | 12:40
-
До 2050 г. населението на България ще падне под 5 млн. души
Това предупреди пред бившият министър на образованието Сергей Игнатов
14.09 | 10:40
-
Бойко Борисов: Вятърът на Промяната забави пускането на АМ "Европа"
Народът си плати цената, заяви лидерът на ГЕРБ
14.09 | 11:00