Google променя драстично бизнес модела на телевизионната реклама 24.03 | 11:59

Ще наподобява този на уеб базираната ѝ посестрима

От Ивайло Коралски

Услугата Google Fiber е на път да промени завинаги начина, по който функционира телевизионната реклама. На първо време ексклузивно за зрителите в Канзас Сити, САЩ.

Идеята на гиганта, разбира се, е в най-близко бъдеще да преобърне цялата телевизионна индустрия.
По същество, в следващите няколко седмици Google ще разпространи малка, но революционна, следящата излъчването на телевизионни реклами програма, представена за първи път по-рано днес в рамките на Adweek.

Програмата ще се възползва от услугите на Google Fiber, отбелязва Engadget. Високоскоростната интернет услуга на Google, към която върви и телевизионната услуга на компанията, ще бъдат достъпни за зрителите на Канзас Сити, Прово и Остин.

Идейната характеристика на програмата на Google? Компанията от Маутин Вю цели да продава телевизионна реклама по начина, по който продава уеб базирана такава. С други думи показваните реклами ще бъдат таргерирани към всеки отделен потребител, с цел да бъдат релевантни спрямо интересите на всеки.

Притесненията идват от факта, че услугата ще изисква от зрителите да жертват част от своите лични данни.

Пълният текст можете да откриете в Econ.bg.

Водещи

Най-четени