IBM засилва "облачните" си позиции в маркетинга 22.09 | 12:07

Компанията финализира сделката по купуването на Unica Corporation

От Георги Георгиев

В сряда (21 септември) IBM обяви, че финализира придобиването на компанията за облачни решения Unica Corporation, информират от българското представителство на компанията.

От технологичния гигант се надяват, че облачните системи ще доведат рационализиране и автоматизиране на маркетинговите процеси в компаниите, и също така ще помогнат за прогнозирането на бъдещите предпочитания на клиентите.

Според скорошно проучване на IBM, проведено сред 1500 изпълнителни директори, 95% от тях споделят мнението, че да бъдат по-близо до клиентите си е от ключово значение за постигане на техните бизнес цели.

За да постигнат резултати в това отношение, компаниите трябва да разполагат с по-детайлна информация за поведението и предпочитанията на клиентите, която да използват, с цел създаване на по-ефективни маркетингови комуникации.

Сред клиентите на Unica се нареждат компании като Best Buy, eBay, ING, InterContinental Hotels Group, Monster, и US Cellular.

"Unica и Coremetrics ще ни помагат да предоставим на клиентите ни детайлна информация за техните потребители, както и измерими резултати за различните канали за продажба" казва Борислав Борисов, директор софтуерна група, IBM България.

В обръщението си към медиите той се ангажира с поддръжката на уеб системите за анализ, в които клиентите на Unica и Coremetrics са инвестирали, както в самия търговски обект, така и чрез облачни системи.

Водещи

Най-четени