Promoted Tweets – новата рекламна стратегия на Twitter 29.07 | 10:16

Потребителите ще получават платени рекламни послания през социалната мрежа

От Георги Георгиев

Социалната мрежа за микроблогове Twitter ще предлага на потребителите си т.нар. Promoted Tweets – кратки съобщения с рекламна цел, които ще се появяват в Timeline прозореца на последователите на определяна марка или компания, информира PhysOrg.com.

От Twitter заявяват, че ще започнат тестването на новата рекламна стратегия с ограничен брой компании, сред които Dell, Groupon, Microsoft, Red Bull, Starbucks JetBlue, LivingSocial и Virgin America.

Рекламните Tweet-ове ще бъдат предоставяни и от организации с идеална цел, като фондацията Make-A-Wish и Американския червен кръст.

Подобно на всеки друг нормален tweet, Promoted Tweets ще текат в Timeline секцията на акаунта и ще се появяват само по веднъж, а потребителите ще могат да ги изключват с едно кликване на мишката.

"Когато решаваме да следваме любимия си бранд, бизнес или благотворителна организация, сред първите неща, които очакваме, е да получим специално предложение или достъп до ексклузивно съдържание, се казва в постинг на базираната в Сан Франциско компания.

В изявлението си авторите на проекта обясняват, че целта им е да предоставят на потребителите си "най-интереснaта и важна информация, предлагана от съответните организации".

Twitter се радва на експлозивен ръст от създаването си през 2006 г., но не е ясно до каква степен успява да преобразува своята популярност във финансови печалби.

Рекламните tweet-ове ще бъдат показвани единствено на акаунтите на потребителите на сайта Twitter.com и няма да се появяват през трети приложения за достъп до социалната мрежа.

Водещи

Най-четени