Skype нападна Facebook и Twitter в нова рекламна кампания 05.04 | 12:20
Комуникационната платформа обвини социалните мрежи в дехуманизиране на човека

Технологията променя начина, по който хората мислят и действат, но не води ли това до деградация на човешкото в човека? Това е въпросът, който стои зад новата маркетингова кампания на Skype, целяща да представи своята по-интимна форма на комуникация на фона на остра критика към социалните мрежи Facebook и Twitter, съобщава Маshable.
Кампанията на стойност 12 млн. долара е озаглавена "Време е за Skype” (It's time for Skype). Тя директно напада Facebook и Twitter с обвинението, че социалните мрежи водят до "деградиране на човешката природа".
"Ако Twitter е известен със ограничението си от 140 знака, а Facebook с постингите си на стената, силата на Skype e във видеоконферентната връзка и реалните емоции, които тя позволява да бъдат изразени. Те връщат хората в един (по-)реален свят."
Други запомнящи фрази от кампанията са: "Кога LOL замести истинския смях?", "Кога стана прието да честитите рождения ден на майка си със текстово съобщение?", "Хората са създадени да гледат, слушат и чувстват" и още в този стил.
Рекламите бяха пуснати във Великобритания на 2 април, като се очаква те да ударят потребителите в САЩ през идните месеци.
Ироничното в случая е, че за да популяризира кампанията си, Skype ще използва каналите на същите тези социални мрежи, които критикува така ожесточено. Не бива да забравяме и факта, че макар да предлага видеовръзка, Skype също е виртуална платформа като Faceboок и Тwitter и като такава не може да замени пълноценния човешки контакт "лице в лице".
Водещи
-
Черният леопард е забелязан преди месеци край Исперих, открити са следи
Изготвен е профил на евентуалния собственик на дивото животно
22.06 | 12:40
-
Атаката на САЩ срещу Иран подготвя пазара на петрол за бум
От обезумели пазари на опции, до покачващи се цени на товарите и дизела - цялата тази...
22.06 | 12:00
-
Геро стана жертва на фалшива реклама за отслабване
Актьорът опроверга, че е рекламно лице на съмнителен продукт
22.06 | 11:40