VIP Brother и докато пазаруваме 19.11 | 12:01
Видеонаблюдението в магазините става "по-умно" - ще използват нова технология за разпознаване на лицата, възрастта и пола на клиентите

Японската компания NEC е разработила маркетингов инструмент, който използва технология за разпознаване на лицата, възрастта и пола на клиентите. По този начин се събират данни с датата и времето на посещение на всеки клиент, пише руското издание РБК daily.
Впоследствие тази информация се използва за анализа за тенденциите в поведението на клиентите и през какво време те посещават магазина.
Услугата е базирана на алгоритъм за разпознаване на лица и използва технология за облачни изчисления. За да бъде включена към "облака" и за да функционира, са достатъчни наличието на компютър и видеокамера.
Услугата е достъпна в Япония на цена от около 880 долара месечно. Своеобразният VIP Brother вече дава положителни резултати при тестовете в магазини в САЩ.
Данните за лицата, които камерата "вижда", се криптират в реално време и се преобразуват в пакет от характеристики за последващ анализ. Услугата е предназначена главно за търговски оператори, които имат на разположение няколко магазина.
Наред с анализа услугата може да разпознава постоянните клиенти, дори човека да не посещава само определен магазин.
Търговците, които използват системата, ще знаят колко клиенти посещават техния магазин във всеки един момент и какъв е контингентът им. Подобен род маркетингово изследване ще позволи на търговците да коригират стратегиите. Данните ще могат да се използват и в планови акции, като например, когато целта е определена група клиенти, например жени 30-40 години.
Водещи
-
Не МВР, а Костадинова е запечатала БОК
Достъпът е върнат след като съдът блокира Лечева
25.03 | 16:20
-
Нова промяна: Увеличават часовете по БЕЛ
Слагат съвременни автори в учебното съдържание
25.03 | 15:30
Най-четени
-
"Унижавам и мачкам всички безполезни роби!" Това пише Габриела Сашова, обвинена в изтезаването на животни
Засега водещата версия е, че са ги взимали от обяви за осиновяване в интернет. Разследването...
25.03 | 10:30
-
90% от българите бързат да купят имот преди влизането в Еврозоната
Различни възрастови групи - различно поведение
25.03 | 09:59