VIVACOM компенсира клиентите си заради срива в мрежата 07.01 | 14:58

Една безплатна седмица за ползване на съответната услуга ще получат абонатите на телекома

От Кремена Бедерева

След възникналия през вчерашния ден (6 януари 2015 г.) технически проблем, който доведе до липса на достъп до интернет и IPTV за абонатите на VIVACOM в рамките на няколко часа, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство.

Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и е единственият, изплащащ компенсации в подобни ситуации, съобщават от пресцентъра на компанията.

Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с фиксиран интернет или IPTV, ще бъдат компенсирани с една безплатна седмица за ползване на съответната услуга.

Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план.

Безплатният период и допълнителният бонус ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.

VIVACOM поднася своите извинения на потребителите за причинените неудобства и благодари за проявеното разбиране.

 

 

 

Водещи

Най-четени