VIVACOM компенсира клиентите си заради срива в мрежата 07.01 | 14:58
Една безплатна седмица за ползване на съответната услуга ще получат абонатите на телекома

След възникналия през вчерашния ден (6 януари 2015 г.) технически проблем, който доведе до липса на достъп до интернет и IPTV за абонатите на VIVACOM в рамките на няколко часа, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство.
Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и е единственият, изплащащ компенсации в подобни ситуации, съобщават от пресцентъра на компанията.
Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с фиксиран интернет или IPTV, ще бъдат компенсирани с една безплатна седмица за ползване на съответната услуга.
Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план.
Безплатният период и допълнителният бонус ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.
VIVACOM поднася своите извинения на потребителите за причинените неудобства и благодари за проявеното разбиране.
Водещи
-
Принц Андрю се отказа от титлата си
Братът на крал Чарлз попадна под светлините на прожекторите заради старите си връзки с...
18.10 | 10:40
-
До дни: Още два F-16 Block 70 пристигат от САЩ
Това бе потвърдено на среща в МВнР между външния министър Георг Георгиев и временно...
18.10 | 10:20
-
След срещата Тръмп - Зеленски: "Томахоук" за Украйна - под въпрос
"Даването на Украйна на "Томахоук" ще означава по-голяма ескалация и много лоши неща могат да...
18.10 | 09:45
Най-четени
-
След срещата Тръмп - Зеленски: "Томахоук" за Украйна - под въпрос
"Даването на Украйна на "Томахоук" ще означава по-голяма ескалация и много лоши неща могат да...
18.10 | 09:45