Yahoo! оптимизира търсачката си 06.06 | 11:15

Ходът е поредният от политиката на бившия кадър на Google Мариса Майър да възстанови на позициите

От Кремена Бедерева

Yahoo! преработи дизайна на американската версия на своята търсачка. Ходът е поредният от политиката на изпълнителния директор на Yahoo! и бивш кадър на Google Мариса Майър да възстанови на позициите на интернет портала, пише Econ.bg.

След промените резултатите при търсене ще се зареждат по-бързо и ще се позиционират по-високо в страницата, се казва изявление на калифорнийската компания.

Оттам представиха и ново поле за навигация в горната част на екрана, което ще помага на потребителите да сърфират в групата от сайтове на Yahoo!

Мариса Майър, която ръководи най-големия щатски интернет портал от юли миналата година, се опитва да привлече потребители и рекламодатели и да се конкурира по-успешно с Google и Facebook на пазара на интернет реклама, който понастоящем се оценява на 17,7 млрд. долара.

 

Водещи

Най-четени