Дебютната телевизионна реклама на Windows 10 е свързана с децата (ВИДЕО) 21.07 | 09:11

Премиерата на операционната система е след по-малко от десет дни

От Ивайло Коралски

Предвид факта, че Windows 10 ще направи премиерата си след има-няма десетина дни, е повече от очаквано Microsoft да стартира телевизионна кампания на новия си OS.

Поне в първия спот, направил премиерата си с вчерашна дата, редмъндският гигант залага на по-директно излъчване, в което се залага на човешкия фактор. И по-точно нашите деца – как те ще израснат с реагиращи на допир дисплеи и въобще истинско богатство от нови технологии. 

Както всеки голям нов продукт на компанията, и в конкретния случай Microsoft планира масирана, мултимилионна телевизионна  атака, която да спечели потребителите на старите версии на Windows. А и тези, които залагат на OS-ите на Apple и Google.

Идеята, която стои зад цялата рекламна кампания, са "хората, които правят разликата", научаваме от ZDNet.

Софтуерният гигант най-вероятно ще може да спечели потребителите на своя страна много по-лесно, отколкото с неуспешния според мнозина Windows 8. Най-вече заради по-малкото интерфейсни забежки, които не се понравиха на масовата публика при Windows 8.

Според компанията Windows 10 съчетава в себе си всичко най-добро, което предлагат Windows 7 и Windows 8.

Разбира се основният фактор, заради който десетки милиони ще посегнат към Windows 10, е фактът, че той се предлага и като безплатен ъпгрейд за потребителите на Windows 7 и 8/8.1. 

Премиерата ще се състои на 29 юли, а дебютната реклама можете да гледате сега:     

Водещи

Най-четени