Една вечност в социалните мрежи 05.12 | 07:04

Над 230 хил. години общо са прекарали американците в социалните мрежи само за един месец

От Георги Георгиев

Жителите на САЩ са прекарали общо 121 милиарда минути или 230 060 години в социалните медии само през юли тази година. Стряскащата статистика е публикувана от ежегодният доклад за социалните медии, изработван от анализаторите на Niеlsen.

Простата сметка показва, че това прави средно по 388 минути или 6,5 часа на всеки американец (независимо дали влиза в социална мрежа или не).

Не изненадващ и фактът, че на първо място по посещаемост е социалната мрежа на Марк Зукърбърг. Зад океана Facebook имала общо 152,2 млн. посетители, през персонални компютри, като 78,4 милиона са влезнали в профилите си през мобилни приложения а 74,3 млн. потребители са го направили директно през мобилната мрежа.

До Facebook, Twitter, Google+ и LinkedIn сред най-успешните социални мрежи на годината в САЩ се нарежда и Pinterest. Данните на Nielsen показват, че макар и на шесто място в момента, тази социална мрежа за споделяне на снимки показва най-голямо увеличение в аудиторията си на годишна база. Трафикът през нея е нараснал с 1000 процента в сравнение с 2011 г.

От своя анализ изследователите заключават, че американците прекарват приблизително 20% от времето си пред компютъра в like-ване, tweet-ване, pin-ване и други "социални" дейности. Пред смартфона този процент се покачва до 30%.

Персоналните компютри остават основният начин за връзка със социалната среда, като през изминалата година се отбелязва и сериозно покачване от 63% на влизанията в профилите през смартфона, отчитат експертите от Nielsen.

Водещи

Най-четени