За българина е най-важен размерът... на телевизора 03.07 | 13:35
78% от българите гледат телевизия, сочи проучване
78% от българите гледат телевизия всеки ден, показва проучване, направено от социологическа агенция BluePo!nt по поръчка на LG Electronics България. Едва 4% гледат телевизия по-рядко от веднъж седмично. Българинът има средно по 2 телевизора и половина в къщата си, като 85% от българите имат повече от един приемник.
Размерът на екрана е най-важен за 2/3 от българите. За почти толкова хора (63,3%) от най-голяма важност е дисплеят на телевизора. За близо половината от запитаните с най-голяма важност е качеството на картината като цяло. "Обяснимо е желанието на потребителите телевизорът да бъде преди всичко най-добър в основното си приложение – осигуряването на картина с добро качество. Затова производителите на телевизори в световен мащаб създават успоредно различни технологии, с които да осигурят търсеното качество", коментира резултатите Иван Иванов, изпълнителен директор на LG Electronics България.
93% от хората искат телевизорът да може да се свързва с компютър, лаптоп, таблет или смартфон. Най-желаната функционалност при телевизорите, даваща възможност за безжично пренасяне на мултимедията от всяко от тези устройства на телевизора, е позната като Smart Share при телевизорите LG. Почти толкова са и българите, които мечтаят телевизорът да се управлява с гласово разпознаване и чрез жестове. "Може би някои от хората не знаят, че магическото дистанционно вече е измислено и се казва Magic Remote”, отбеляза Иванов.
Най-важното предимство на SMART телевизорите за почти 1/5 от българите е достъпът до Интернет. След тях се нареждат многото допълнителни функции и възможности, които са важни за 15,5% от хората, както и удобството и практичността на телевизорите от ново поколение, които са важни за 12,5% от хората. Пример за иновативно решение за трите най-ключови според хората характеристики на SMART телевизорите e използването на нова улеснена и по-интуитивна операционна система, каквато е WebOS Smart TV, използвана за новите модели телевизори през 2014. В края на годината в телевизорите масово ще се наложи и последната версия на Android. Направеното проучване показва и разлика в предпочитанията на жените и мъжете. За изненада или не, оказва се, че българският мъж имат повече изисквания към телевизора от жената. Жените имат по-високи изисквания от мъжете само по отношение на размера на телевизора (68.5%) и свързаността му със смартфона и лаптопа (22,2%). За мъжете в много по-голяма степен са важни входно-изходните интерфейси, честотата на опресняване на картината, времето за реакция, ъгълътна видимост, разделителната способност. Иновациите при телевизорите са продиктувани от всички тези особености на потребителското търсене. Водещите марки телевизори все повече започват да се отличават от конкурентите си, удовлетворявайки и най-малките и необичайни потребителски капризи, за да осигурят уникално зрително преживяване у дома.
Водещи
-
Интензивен е трафикът в цялата страна днес, а започва и влошаване на времето
Полицията извади допълнителни екипи на терен
24.12 | 17:59
-
Над 2,4 милиарда деца в 195 държави: Дядо Коледа скоро ще донесе първите подаръци
Според NORAD Дядо Коледа официално е започнал своето пътешествие около света. Първата му...
24.12 | 17:40
-
Зимни условия и празничен трафик: АПИ с важни указания към шофьорите
Ограничението не се отнася за превозните средства, извършващи обществен превоз на пътници.
24.12 | 17:20
-
Изграждат станции за зареждане на електромобили по „Тракия“
Срокът за завършване на проектите е между 12 и 30 месеца
24.12 | 17:00
Най-четени
-
Най-вкусните джинджифилови сладки
А за да останат меки, има един таен трик - резенче ябълка в кутията, в която ще ги съхранявате
24.12 | 11:59
-
Какво да присъства на трапезата на Бъдни вечер
Насладете се на коледната магия като разгледате тези чудни ястия:
24.12 | 10:16
-
Мъж внесе спестяванията си в банка в Горна Оряховица и предизвика пожар: По банкнотите имало нафталин
При пожар в банков клон в Горна Оряховица са изгорели 30 000 лева
24.12 | 13:00
-
"Спиритис България": Поколението Gen Z почти не консумира спиртни напитки
За младите хора алкохолът не е част от социалния ритуал, както при по-възрастните
24.12 | 12:45