За жената, която изминава 42 километра за добиването на питейна вода... (ВИДЕО) 18.11 | 19:01
Без да носи Apple Watch на ръката си...

Water for Africa, в партньорство с рекламната агенция Ogilvy &Mather, спечели пет големи награди в рамките на последното издание на Cannes Lions International Festival of Creativity. В последния участват хора и екипи, които са част от креативната дигитална комуникация и рекламата.
Общата равносметка се изразява в два Златни лъва, един Сребърен и два Бронзови. Продуктът, спечелил статуетките, е феноменалната кампания The Marathon Walker (в груб превод "Маратонецът, който се разхожда").
Основният герой е смелата жена от Гамбия Сайбатоу Санех. Последната участва символично в 42-километровия Парижкия маратон с 20-килограмов съд върху нейната глава, пълен с вода. За протокола, дамата преминава на крак споменатото разстояние всеки божи ден, за да доставя питейна вода на нуждаещото си семейство.
Кампанията се превръща в изключително популярна (25 милиона импресии), генерирайки четири милиона евро.
По-късно през годината се очаква и пълнометражна документална продукция по наболялата тема.
Повече за първото издание на престижните MIXX Awards, тук.
Изключителното видео, следва:
Водещи
-
Израел забрани влизането на хуманитарна помощ в Газа
От месеци Израел обвинява „Хамас”, че отклонява и разпределя помощи
16.04 | 19:31
-
Българската баница влезе в топ 5 на световна класация
16.04 | 19:15
Най-четени
-
Ускоряване на инфлацията у нас през март до 4%, забавяне до 2,2% в Еврозоната
Това показват окончателните данни на официалната статистика Евростат
16.04 | 13:31
-
Борисов: Има интерес от американски фирми да се строят центрове за изкуствен интелект у нас
Затова няма да продаваме реакторите на Украйна, каза лидерът на ГЕРБ
16.04 | 16:46