За жената, която изминава 42 километра за добиването на питейна вода... (ВИДЕО) 18.11 | 19:01
Без да носи Apple Watch на ръката си...

Water for Africa, в партньорство с рекламната агенция Ogilvy &Mather, спечели пет големи награди в рамките на последното издание на Cannes Lions International Festival of Creativity. В последния участват хора и екипи, които са част от креативната дигитална комуникация и рекламата.
Общата равносметка се изразява в два Златни лъва, един Сребърен и два Бронзови. Продуктът, спечелил статуетките, е феноменалната кампания The Marathon Walker (в груб превод "Маратонецът, който се разхожда").
Основният герой е смелата жена от Гамбия Сайбатоу Санех. Последната участва символично в 42-километровия Парижкия маратон с 20-килограмов съд върху нейната глава, пълен с вода. За протокола, дамата преминава на крак споменатото разстояние всеки божи ден, за да доставя питейна вода на нуждаещото си семейство.
Кампанията се превръща в изключително популярна (25 милиона импресии), генерирайки четири милиона евро.
По-късно през годината се очаква и пълнометражна документална продукция по наболялата тема.
Повече за първото издание на престижните MIXX Awards, тук.
Изключителното видео, следва:
Водещи
-
Жеги до 40 градуса морят Гърция до четвъртък
06.07 | 14:30
-
Може ли карфиолът да замести месото?
06.07 | 14:00
-
Заради черния леопард: БХРА иска компенсации от държавата
Бизнесите са били принудително затворени по време на търсенето
06.07 | 13:40
-
Рая Назарян: Опозицията се превърна във фабрика за неуспешни вотове
Това правителство преследва много упорито всички заложени цели, заяви тя
06.07 | 13:20
Най-четени
-
Напусналият ПП Димитър Шалъфов описа поетапно корупциония скандал
Преди дни общинският съветник заедно с още трима свои колеги обвиниха партията в корупционни...
06.07 | 10:00
-
В Париж започва 47-ата сесия на Комитета за световно наследство на ЮНЕСКО
Тя е под българско председателство
06.07 | 11:20
-
Deepfake: Когато не можеш да вярваш на очите си
06.07 | 12:20