За жената, която изминава 42 километра за добиването на питейна вода... (ВИДЕО) 18.11 | 19:01
Без да носи Apple Watch на ръката си...
Water for Africa, в партньорство с рекламната агенция Ogilvy &Mather, спечели пет големи награди в рамките на последното издание на Cannes Lions International Festival of Creativity. В последния участват хора и екипи, които са част от креативната дигитална комуникация и рекламата.
Общата равносметка се изразява в два Златни лъва, един Сребърен и два Бронзови. Продуктът, спечелил статуетките, е феноменалната кампания The Marathon Walker (в груб превод "Маратонецът, който се разхожда").
Основният герой е смелата жена от Гамбия Сайбатоу Санех. Последната участва символично в 42-километровия Парижкия маратон с 20-килограмов съд върху нейната глава, пълен с вода. За протокола, дамата преминава на крак споменатото разстояние всеки божи ден, за да доставя питейна вода на нуждаещото си семейство.
Кампанията се превръща в изключително популярна (25 милиона импресии), генерирайки четири милиона евро.
По-късно през годината се очаква и пълнометражна документална продукция по наболялата тема.
Повече за първото издание на престижните MIXX Awards, тук.
Изключителното видео, следва:
Водещи
-
Кабинетът одобри проектобюджета, скоростно го внсесе в парламента (ОБЗОР)
Това се случи без съгласието на бизнеса и синдикатите
13.11 | 21:00
-
Фалшиви новини „убиха” Кака Лара и Кака Лили
Зад недостоверната информация стои един и същ човек
13.11 | 20:30
Най-четени
-
Гиросът в Гърция удари рекордните 5.50 евро
Ситуацията на пазара се изостря допълнително от наближаващите празници, като прогнозите сочат...
13.11 | 11:45
-
Зимнина без буркани – алтернативата на модерните домакини
Да си нямат проблеми с гаджето, което казва- да отидем до нашите, да дадат някой буркан, че...
13.11 | 09:15