Загубата на Groupon расте сериозно 11.08 | 07:38

Нетната загуба на сайта през второто тримесечие се е утроила на годишна база

От Ивайло Ачев

Популярният сайт за групово пазаруване Groupon отчете почти тройно по-голяма нетна загуба през второто тримесечие на годишна база, предаде Ройтерс.

Нетната загуба на Groupon през периода април-юни тази година е от 102,7 млн. долара – почти толкова, колкото и през първото тримесечие. През второто тримесечие на 2010 година загубата на сайта беше от 36,8 млн. долара.

Големите загуби на сайта се обясняват с нарастващите трудови разходи. Компанията нае над 1000 нови служители.

За сметка на загубите годишният оборот на Groupon през второто тримесечие е достигнал 878 млн. долара. През първото тримесечие оборотът беше от 644,7 млн. долара. На годишна база оборотът се е увеличил с впечатляващите 900% - през второто тримесечие на 2010 година стойността му е 87,3 млн. долара.

През юни Groupon обяви, че възнамерява да излезе на борсата. Сайтът ще пусне първично публично предлагане на свои акции, с което се надява да спечели 750 млн. долара. Все още не е ясно кога ще се осъществи IPO-то.