Загубата на Groupon расте сериозно 11.08 | 07:38
Нетната загуба на сайта през второто тримесечие се е утроила на годишна база
Популярният сайт за групово пазаруване Groupon отчете почти тройно по-голяма нетна загуба през второто тримесечие на годишна база, предаде Ройтерс.
Нетната загуба на Groupon през периода април-юни тази година е от 102,7 млн. долара – почти толкова, колкото и през първото тримесечие. През второто тримесечие на 2010 година загубата на сайта беше от 36,8 млн. долара.
Големите загуби на сайта се обясняват с нарастващите трудови разходи. Компанията нае над 1000 нови служители.
За сметка на загубите годишният оборот на Groupon през второто тримесечие е достигнал 878 млн. долара. През първото тримесечие оборотът беше от 644,7 млн. долара. На годишна база оборотът се е увеличил с впечатляващите 900% - през второто тримесечие на 2010 година стойността му е 87,3 млн. долара.
През юни Groupon обяви, че възнамерява да излезе на борсата. Сайтът ще пусне първично публично предлагане на свои акции, с което се надява да спечели 750 млн. долара. Все още не е ясно кога ще се осъществи IPO-то.
Водещи
-
Миро дари Отварачката с цял етаж от ултраскъпа сграда за ЧРД
"M Building” се намира на пъпа на София
25.01 | 17:40
-
Солени глоби в Гърция, ако шофирате без тези документи
25.01 | 17:20
-
Слънцето ни праща черни призраци с магнитните бури
25.01 | 17:00
Най-четени
-
Денков: Има изключително раздута инвестиционна програма в бюджета
Според него не е ясно за какво са средствата
25.01 | 11:00
-
След газовия взрив в Банкя: Какво се знае до момента
Издирват се двама души – мъж и жена
25.01 | 10:00