Интересът към гледане на телевизия онлайн расте 09.09 | 16:07

44% от запитаните в проучване на Ericsson ConsumerLab гледат веднъж седмично интернет базирана телевизия

От Ивайло Ачев

Хората прекарват по-малко време в гледане на ефирна телевизия и ползват все повече услугата "при поискване”, предоставяна онлайн. Това показват резултатите от годишното изследване "TV & Video Consumer Trend Report 2011” на Ericsson ConsumerLab.

Проучването беше проведено в Австралия, Австрия, Бразилия, Китай, Германия, Холандия, Русия, Испания, Швеция, Тайван, Великобритания, САЩ и Южна Корея.

Повече от 44% от респондентите отбелязват, че гледат интернет базирана телевизия "при поискване” повече от веднъж седмично, a близо 80% гледат ефирна телевизия повече от веднъж в седмицата.

Изследването също така показва, че социалните медии са повлияли на начина, по който гледаме телевизия. Повече от 40% от респондентите отбелязват, че влизат в социалните медии през различни устройства като смартфони и таблети, докато гледат телевизия.

Андерс Ерландсон, старши съветник в Ericsson ConsumerLab, коментира: "Гледането на съдържание при поискване става все по-популярно, а ефирното излъчване остава най-разпространения и традиционен начин за гледане на телевизия. Хората обаче искат да ползват и двете възможности. Гледането на телевизия и видео съдържание не е пострадало от развитието на интернет, така както това се случи с печатните издания. Просто гледаме телевизия по много различни начини.”

Водещи

Най-четени