Какво искаме от автомобила на бъдещето 13.02 | 16:33
Представители на "дигиталното поколение" дават своите отговори в мащабна анкета

Дигиталното поколение иска в автомобила си да поддържа връзка чрез интернет, смартфони и приложения. Това сочат резултатите от проучване за очакванията към автомобила на бъдещето, проведено от компанията Johnson Controls, производител в областта на автомобилните интериори и електроника.
Анкетирани са около 2800 младежи от Германия, Великобритания, Китай и САЩ, съобщава агенция "Фокус". Най-голямото им желание е - да поддържат връзка с дигиталния свят и когато шофират.
Дигиталното поколение е това на родените след 1980 г. Тези хора са израснали в света на цифровите технологии, в който животът без интернет, смартфони, таблети и МР3 плейъри би бил немислим. Дигиталните устройства изразяват стила на живот на това поколение.
Неговите представители имат три основни изисквания към автомобила на бъдещето: свързаност, достъп до информация и гласов контрол.
Резултатите от проучването на Johnson Controls показват, че представителите на дигиталното поколение желаят да могат лесно да свързват и използват своите устройства, като смартфони и таблети, в личния си автомобил. За тях е важно да имат възможност да свързват безжично своите цифрови устройства към бордовия компютър на автомобила и да ги зареждат, докато шофират.
Друг приоритет е лесният достъп до информация в автомобила. Например, ако горивото е на привършване, да бъдат насочени автоматично към бензиностанция в района, която предлага най-добрите цени.
Представителите на дигиталното поколение искат да имат възможност да управляват колата си като смартфон и за всички нейни системи да получават в реално време информация, насочваща вниманието към необходимостта от сервизно обслужване или ремонт.
Също така желаят да имат възможност да използват "тъчскрийн" дисплеи, позволяващи изтегляне на специални приложения – за управление на климатичната система или понижаване разхода на гориво – които могат да бъдат адаптирани към личните предпочитания. Имайки предвид, че и безопасността е важен фактор, представителите на дигиталното поколение желаят да управляват всички функции и устройства чрез гласови команди.
Много от анкетираните предлагат използване на технологии за четене на електронната поща или на съобщенията от социалните мрежи, докато управляват автомобила.
Това поколение е ориентирано към покупката на автомобили от нисък или среден клас.
Водещи
-
Спират камионите по част от „Тракия“ всеки петък и неделя от август
Моторните превозни средства над 12 тона, включително с ремаркета и полуремаркета, ще могат да...
07.08 | 17:57
-
Българските проститутки вече таксуват в евро
Проверка в сайтове, които предлагат жрици на любовта, показа, че офертите вече са не само в...
07.08 | 17:40
-
Пловдивският окръжен съд намали паричната гаранция на Георги Георгиев
В мотивите си магистратите посочват, че продължителността на задържането влияе на оценката за...
07.08 | 16:45
-
Заведение, което работи без категоризация, констатираха контролните органи при масова проверка в Созопол
С какво нещо ми помага това евентуално във връзка с моята дейност, аз правя пици", коментира...
07.08 | 16:15
Най-четени
-
Как ще изглеждат бъдещите евробанкноти?
Това са: "Европейската култура“, насочена към споделени културни пространства и значими...
07.08 | 13:00
-
Няколко столични квартала са без топла вода поради аварии
Засегнати са жителите на ул. "Калина Малина" № 1 и бул. "Шипченски проход" № 23 в Гео Милев....
07.08 | 12:30
-
Последен ден за търговците да подготвят изписването на цените на стоки и услуги – и в лева, и в евро
Етикетите трябва да показват с еднакъв шрифт двете цени
07.08 | 09:45
-
БДЖ въвежда от утре двойно обозначение на цените - в лева и в евро
То ще се прилага за всички хартиени превозни документи, електронни билети, както и в ценовата...
07.08 | 15:45