Какво искаме от автомобила на бъдещето 13.02 | 16:33
Представители на "дигиталното поколение" дават своите отговори в мащабна анкета

Дигиталното поколение иска в автомобила си да поддържа връзка чрез интернет, смартфони и приложения. Това сочат резултатите от проучване за очакванията към автомобила на бъдещето, проведено от компанията Johnson Controls, производител в областта на автомобилните интериори и електроника.
Анкетирани са около 2800 младежи от Германия, Великобритания, Китай и САЩ, съобщава агенция "Фокус". Най-голямото им желание е - да поддържат връзка с дигиталния свят и когато шофират.
Дигиталното поколение е това на родените след 1980 г. Тези хора са израснали в света на цифровите технологии, в който животът без интернет, смартфони, таблети и МР3 плейъри би бил немислим. Дигиталните устройства изразяват стила на живот на това поколение.
Неговите представители имат три основни изисквания към автомобила на бъдещето: свързаност, достъп до информация и гласов контрол.
Резултатите от проучването на Johnson Controls показват, че представителите на дигиталното поколение желаят да могат лесно да свързват и използват своите устройства, като смартфони и таблети, в личния си автомобил. За тях е важно да имат възможност да свързват безжично своите цифрови устройства към бордовия компютър на автомобила и да ги зареждат, докато шофират.
Друг приоритет е лесният достъп до информация в автомобила. Например, ако горивото е на привършване, да бъдат насочени автоматично към бензиностанция в района, която предлага най-добрите цени.
Представителите на дигиталното поколение искат да имат възможност да управляват колата си като смартфон и за всички нейни системи да получават в реално време информация, насочваща вниманието към необходимостта от сервизно обслужване или ремонт.
Също така желаят да имат възможност да използват "тъчскрийн" дисплеи, позволяващи изтегляне на специални приложения – за управление на климатичната система или понижаване разхода на гориво – които могат да бъдат адаптирани към личните предпочитания. Имайки предвид, че и безопасността е важен фактор, представителите на дигиталното поколение желаят да управляват всички функции и устройства чрез гласови команди.
Много от анкетираните предлагат използване на технологии за четене на електронната поща или на съобщенията от социалните мрежи, докато управляват автомобила.
Това поколение е ориентирано към покупката на автомобили от нисък или среден клас.
Водещи
-
Важна новина за пенсионните фондове и еврото
"Ние сме абсолютно готови и решени във всяка една таква ситуация да реагираме и съответно да...
11.09 | 16:30
-
"Енерго-Про": От „Български пощи“ не ни превеждат събраните суми за ток
Най-засегнати са възрастните хора
11.09 | 15:30
-
Млад австриец загина при инцидент в България
"Обичам приключенията“, споделя Мориц в едно от последните си послания, обяснявайки какво го...
11.09 | 14:59
Най-четени
-
ДБ призоваха: Има само една достойна стъпка - моментална оставка на МВР министъра
По думите на Мирчев ресорното министерство се е превърнало в една фасада.
11.09 | 10:15
-
Желязков: Съпротивата срещу еврото е политическа, а не икономическа
Той подчерта, че опонентите на еврото използват темата преди всичко за политически цели, за да...
11.09 | 12:00
-
Седмица след дерайлирането на трамвая в София: Обвиняемият се изправя отново пред съда
Случаят е от 2 септември и се разигра в района на румънското посолство. По чудо няма...
11.09 | 10:30
-
Как се отчита потреблението на топлата вода при профилактика?
"Когато има авария и до апартамента ни не стига топла вода, кранчето на топлата вода трябва да...
11.09 | 12:45