Какво искаме от автомобила на бъдещето 13.02 | 16:33
Представители на "дигиталното поколение" дават своите отговори в мащабна анкета

Дигиталното поколение иска в автомобила си да поддържа връзка чрез интернет, смартфони и приложения. Това сочат резултатите от проучване за очакванията към автомобила на бъдещето, проведено от компанията Johnson Controls, производител в областта на автомобилните интериори и електроника.
Анкетирани са около 2800 младежи от Германия, Великобритания, Китай и САЩ, съобщава агенция "Фокус". Най-голямото им желание е - да поддържат връзка с дигиталния свят и когато шофират.
Дигиталното поколение е това на родените след 1980 г. Тези хора са израснали в света на цифровите технологии, в който животът без интернет, смартфони, таблети и МР3 плейъри би бил немислим. Дигиталните устройства изразяват стила на живот на това поколение.
Неговите представители имат три основни изисквания към автомобила на бъдещето: свързаност, достъп до информация и гласов контрол.
Резултатите от проучването на Johnson Controls показват, че представителите на дигиталното поколение желаят да могат лесно да свързват и използват своите устройства, като смартфони и таблети, в личния си автомобил. За тях е важно да имат възможност да свързват безжично своите цифрови устройства към бордовия компютър на автомобила и да ги зареждат, докато шофират.
Друг приоритет е лесният достъп до информация в автомобила. Например, ако горивото е на привършване, да бъдат насочени автоматично към бензиностанция в района, която предлага най-добрите цени.
Представителите на дигиталното поколение искат да имат възможност да управляват колата си като смартфон и за всички нейни системи да получават в реално време информация, насочваща вниманието към необходимостта от сервизно обслужване или ремонт.
Също така желаят да имат възможност да използват "тъчскрийн" дисплеи, позволяващи изтегляне на специални приложения – за управление на климатичната система или понижаване разхода на гориво – които могат да бъдат адаптирани към личните предпочитания. Имайки предвид, че и безопасността е важен фактор, представителите на дигиталното поколение желаят да управляват всички функции и устройства чрез гласови команди.
Много от анкетираните предлагат използване на технологии за четене на електронната поща или на съобщенията от социалните мрежи, докато управляват автомобила.
Това поколение е ориентирано към покупката на автомобили от нисък или среден клас.
Водещи
-
Нараства броят на преписките и на досъдебните производства за престъпления, извършени в условията на домашно насилие
Повече са престъпленията, свързани с наркотични вещества – 4481 досъдебни производства, при...
21.03 | 17:57
-
ООН за загиналия българин в Газа: Ще бъде запомнен със своята доброта
Генералният секретар на ООН Антониу Гутериш излезе с изявление, в което изрази своите...
21.03 | 17:40
-
Кога трябва да изпиете първото и последното си кафе за деня?
Според статистиката на Statista мнозинството американци пият кафе ежедневно
21.03 | 17:20
-
БНБ: Над 338 милиона евро чужди инвестиции са влезли в страната през януари
Инвестиционният поток за първия месец на годината е с 50,8 млн. евро повече спрямо януари 2024...
21.03 | 17:00
Най-четени
-
Зрители са в потрес от лесбоаферата в „Хелс Китчън“
В последния сезон на кулинарното предаване „Хелс Китчън“ зрителите станаха свидетели на...
21.03 | 10:30
-
Депутатите гласуваха на второ четене макрорамката на държавния бюджет за 2025 г.
Не се предвижда вдигане на данъци и се залага дефицит от 3% от БВП
21.03 | 05:42
-
Парламентарната група на партия „Морал, единство, чест“ (МЕЧ) преустановява съществуването си
Според правилника за организацията и дейността на парламента минималният брой народни...
21.03 | 09:30
-
Скандалът расте! Тагарев брани парите на Чефо
Това е езикът на младите, отсече бившият министър
21.03 | 11:28