Какво искаме от автомобила на бъдещето 13.02 | 16:33
Представители на "дигиталното поколение" дават своите отговори в мащабна анкета
Дигиталното поколение иска в автомобила си да поддържа връзка чрез интернет, смартфони и приложения. Това сочат резултатите от проучване за очакванията към автомобила на бъдещето, проведено от компанията Johnson Controls, производител в областта на автомобилните интериори и електроника.
Анкетирани са около 2800 младежи от Германия, Великобритания, Китай и САЩ, съобщава агенция "Фокус". Най-голямото им желание е - да поддържат връзка с дигиталния свят и когато шофират.
Дигиталното поколение е това на родените след 1980 г. Тези хора са израснали в света на цифровите технологии, в който животът без интернет, смартфони, таблети и МР3 плейъри би бил немислим. Дигиталните устройства изразяват стила на живот на това поколение.
Неговите представители имат три основни изисквания към автомобила на бъдещето: свързаност, достъп до информация и гласов контрол.
Резултатите от проучването на Johnson Controls показват, че представителите на дигиталното поколение желаят да могат лесно да свързват и използват своите устройства, като смартфони и таблети, в личния си автомобил. За тях е важно да имат възможност да свързват безжично своите цифрови устройства към бордовия компютър на автомобила и да ги зареждат, докато шофират.
Друг приоритет е лесният достъп до информация в автомобила. Например, ако горивото е на привършване, да бъдат насочени автоматично към бензиностанция в района, която предлага най-добрите цени.
Представителите на дигиталното поколение искат да имат възможност да управляват колата си като смартфон и за всички нейни системи да получават в реално време информация, насочваща вниманието към необходимостта от сервизно обслужване или ремонт.
Също така желаят да имат възможност да използват "тъчскрийн" дисплеи, позволяващи изтегляне на специални приложения – за управление на климатичната система или понижаване разхода на гориво – които могат да бъдат адаптирани към личните предпочитания. Имайки предвид, че и безопасността е важен фактор, представителите на дигиталното поколение желаят да управляват всички функции и устройства чрез гласови команди.
Много от анкетираните предлагат използване на технологии за четене на електронната поща или на съобщенията от социалните мрежи, докато управляват автомобила.
Това поколение е ориентирано към покупката на автомобили от нисък или среден клас.
Водещи
-
Трик: Може да си вземем 500 лв. от НАП, ето схемата за лесни пари
През 2022 г. данък са си възстановили малко над 6200 души, а година по-късно това са направили...
26.12 | 19:00
-
Коледа донесе бебе на бившия депутат Искрен Митев
"Най-прекрасните подаръци са тези, които не можеш да си купиш. Тях можеш само да изживееш",...
26.12 | 18:40
-
Непрекъснати валежи наводниха пътища и причиниха други проблеми в много части на Гърция
Гръцките противопожарни сили се отзоваха на десетки обаждания от жители, много от които в...
26.12 | 18:20
-
В Деня на бащата граждани се събраха пред Министерския съвет в София в подкрепа на споделеното родителство
Акцията бе организирана от фондация „За споделено родителство“.
26.12 | 18:00
Най-четени
-
Оранжев код за 3 области за дъжд и вятър в четвъртък
Валежите ще продължат, значителни ще са отново в Централна Северна България, където ще вали...
26.12 | 09:01
-
Редица квартали на София са без ток
Засегнати са с. Владая, кв. "Драгалевци", вилните зони около "Симеоново" и "Киноцентъра".
26.12 | 13:40
-
БДЖ съобщава за сериозни нарушения в графика на влаковете по няколко направления
Проблеми има и в участъка между гарите Дебелец и Кръстец, където също е регистрирана липса на...
26.12 | 11:00
-
26 декември е Ден на бащата
26 декември е християнският празник Събор на Пресвета Богородица
26.12 | 09:40