Какво искаме от автомобила на бъдещето 13.02 | 16:33
Представители на "дигиталното поколение" дават своите отговори в мащабна анкета

Дигиталното поколение иска в автомобила си да поддържа връзка чрез интернет, смартфони и приложения. Това сочат резултатите от проучване за очакванията към автомобила на бъдещето, проведено от компанията Johnson Controls, производител в областта на автомобилните интериори и електроника.
Анкетирани са около 2800 младежи от Германия, Великобритания, Китай и САЩ, съобщава агенция "Фокус". Най-голямото им желание е - да поддържат връзка с дигиталния свят и когато шофират.
Дигиталното поколение е това на родените след 1980 г. Тези хора са израснали в света на цифровите технологии, в който животът без интернет, смартфони, таблети и МР3 плейъри би бил немислим. Дигиталните устройства изразяват стила на живот на това поколение.
Неговите представители имат три основни изисквания към автомобила на бъдещето: свързаност, достъп до информация и гласов контрол.
Резултатите от проучването на Johnson Controls показват, че представителите на дигиталното поколение желаят да могат лесно да свързват и използват своите устройства, като смартфони и таблети, в личния си автомобил. За тях е важно да имат възможност да свързват безжично своите цифрови устройства към бордовия компютър на автомобила и да ги зареждат, докато шофират.
Друг приоритет е лесният достъп до информация в автомобила. Например, ако горивото е на привършване, да бъдат насочени автоматично към бензиностанция в района, която предлага най-добрите цени.
Представителите на дигиталното поколение искат да имат възможност да управляват колата си като смартфон и за всички нейни системи да получават в реално време информация, насочваща вниманието към необходимостта от сервизно обслужване или ремонт.
Също така желаят да имат възможност да използват "тъчскрийн" дисплеи, позволяващи изтегляне на специални приложения – за управление на климатичната система или понижаване разхода на гориво – които могат да бъдат адаптирани към личните предпочитания. Имайки предвид, че и безопасността е важен фактор, представителите на дигиталното поколение желаят да управляват всички функции и устройства чрез гласови команди.
Много от анкетираните предлагат използване на технологии за четене на електронната поща или на съобщенията от социалните мрежи, докато управляват автомобила.
Това поколение е ориентирано към покупката на автомобили от нисък или среден клас.
Водещи
-
Методи Байкушев: ПП е мишена на българската прокуратура и разследващите органи
Според Байкушев обвинението срещу кмета на община Варна е "съшито с бели конци", категоричен...
12.07 | 18:00
-
Владислав Горанов: На Пеевски няма да му стигнат силите чак за премиер
"Магнитски" е дамга, но не ми трябва реабилитация, политическа най-малкото, посочи той
12.07 | 17:40
-
Иван Иванов на финал на „Уимбълдън“ при юношите
България отново на върха в световния тенис
12.07 | 17:20
Най-четени
-
Борисов с коментар за повишения рейтинг на България
По думите му това е още един добър знак за инвеститорите и за българската икономика, който...
12.07 | 10:55
-
Нинова: Непокорна България вече е официално регистрирана партия
Това съобщи тя с пост във Фейсбук
12.07 | 14:00
-
Мирчев: Споменаването на Асен Василев в делото не ни притеснава, може да кажат и Тръмп, и Джоли
Очевидно става дума за атака към опозиционните кметове, което не означава, че те не трябва да...
12.07 | 12:40