Какво искаме от автомобила на бъдещето 13.02 | 16:33
Представители на "дигиталното поколение" дават своите отговори в мащабна анкета

Дигиталното поколение иска в автомобила си да поддържа връзка чрез интернет, смартфони и приложения. Това сочат резултатите от проучване за очакванията към автомобила на бъдещето, проведено от компанията Johnson Controls, производител в областта на автомобилните интериори и електроника.
Анкетирани са около 2800 младежи от Германия, Великобритания, Китай и САЩ, съобщава агенция "Фокус". Най-голямото им желание е - да поддържат връзка с дигиталния свят и когато шофират.
Дигиталното поколение е това на родените след 1980 г. Тези хора са израснали в света на цифровите технологии, в който животът без интернет, смартфони, таблети и МР3 плейъри би бил немислим. Дигиталните устройства изразяват стила на живот на това поколение.
Неговите представители имат три основни изисквания към автомобила на бъдещето: свързаност, достъп до информация и гласов контрол.
Резултатите от проучването на Johnson Controls показват, че представителите на дигиталното поколение желаят да могат лесно да свързват и използват своите устройства, като смартфони и таблети, в личния си автомобил. За тях е важно да имат възможност да свързват безжично своите цифрови устройства към бордовия компютър на автомобила и да ги зареждат, докато шофират.
Друг приоритет е лесният достъп до информация в автомобила. Например, ако горивото е на привършване, да бъдат насочени автоматично към бензиностанция в района, която предлага най-добрите цени.
Представителите на дигиталното поколение искат да имат възможност да управляват колата си като смартфон и за всички нейни системи да получават в реално време информация, насочваща вниманието към необходимостта от сервизно обслужване или ремонт.
Също така желаят да имат възможност да използват "тъчскрийн" дисплеи, позволяващи изтегляне на специални приложения – за управление на климатичната система или понижаване разхода на гориво – които могат да бъдат адаптирани към личните предпочитания. Имайки предвид, че и безопасността е важен фактор, представителите на дигиталното поколение желаят да управляват всички функции и устройства чрез гласови команди.
Много от анкетираните предлагат използване на технологии за четене на електронната поща или на съобщенията от социалните мрежи, докато управляват автомобила.
Това поколение е ориентирано към покупката на автомобили от нисък или среден клас.
Водещи
-
Бащата на Сияна: Благодаря, че вместо да се молите за здравето на децата си, се молите за душите на нашите
Продължават протестите срещу войната по пътищата
13.04 | 19:00
-
Тържествена церемония в Трета авиобаза посрещна първия Ф-16
Експлоатацията му ще започне след неговото техническо и летателно приемане от ВВС на България
13.04 | 18:40
-
В понеделник транспортни работници излизат на протестно шествие в София
Вижте къде ще има затворени улици
13.04 | 18:20
-
Карлос Насар e най-добрият тежкоатлет в Европа за 2024 г.
Изминалата година бе най-успешната във все още кратката кариера на 20-годишния спортист
13.04 | 18:00
Най-четени
-
Доган се "прибра у дома" в Боянските сараи за среща с младежкото ДПС, полицията го изгони (ВИДЕО)
Нахлуването на Ахмед Доган и неговите привърженици в имота, известен като "Сараите" в Бояна, е...
13.04 | 10:20
-
Нов протест в София заради опасните пътища
Повод за масовото недоволство стана трагичният инцидент с 12-годишната Сияна
13.04 | 11:00
-
Гроздан Караджов: Ако сведем до нулa жертвите на тези 36 участъка, ще спасим 150 българи
11 институции отговарят за пътищата, ние работим с отговорност и срокове, заяви транспортният...
13.04 | 13:20
-
Калфин: ЕС няма интерес от търговска война със САЩ, но има много силни оръжия
"Имаме капацитет и трябва да се насочим към високотехнологичната отбранителна индустрия",...
13.04 | 14:00