Какво искат геймърите? 15.06 | 17:28

Разработиха инструмент за прогнозиране на поведението на играчите в ролевите игри

От Георги Георгиев

Изследователи от държавния университет в Северна Каролина разработиха нов метод, с който могат да предвидят с точност поведението на геймърите в онлайн ролевите игри.

Инструментът може да бъде използван от игралната индустрия за създаването на ново игрално съдържание с минимум усилия от страна на дизайнерите или да насочва играчите към частите на играта, които биха им харесали най-много, коментират от physorg.com.

"Способни сме да предвидим какво ще харесат геймърите в даден етап на играта с точност до 80%, като се базираме на игралното им поведение до момента" казва изследователят и участник в проекта Брент Харисън.

Екипът от университета в Северна Каролина е разработил метода си за предсказване въз основа на натрупани данни от поведението на 14 хиляди играчи в онлайн ролевата игра World of Warcraft (WoW).

В случая иструментът може да спомогне за правилното развитите на играта, така че тя да запази и увеличи популярността си, коментират специалистите. Оказва се, че за успешни заглавия като WoW е от изключително значение новите промени да бъдат "на място". Затова мнението на играчите за бъдещото развитите на историята е от ключово значение.

Освен за ролевите онлайн игри, новият метод за анализ може да бъде приложен и при други ситуации, в които потребителите трябва да взимат серии от решения. Такива могат да бъдат различни игрови формати и дори онлайн системите за пазаруване.

Водещи

Най-четени