Какъв е арсеналът на Apple на маркетинговото бойно поле? 15.08 | 14:05
Технологичната компания разкри една от най-добре пазените си тайни

Задавали ли сте си въпроса защо Apple има такъв успех? Дали устройствата им са чак толкова по-добри отколкото на конкурентите или има и още нещо? Преди дни от самата компанията споделиха една от най-пазените си тайни в областта на маркетинга.
Тя не се оказа мрачна и изпълнена с насилие, а съвсем проста - позиционирането на продукти в телевизионни реклами и филми, пише Econ.bg, като се позова на Business Insider.
Apple има забележителна история при позиционирането на свои продукти и дори има служители, които работят в тясна връзка с Холивуд, а тяхната единствена задача е правилното продуктово позициониране.
Статистиката подсказва много ясно - продукти на компанията са се появили в 891 телевизионни предавания през 2011 г. Според Brandchannel iDevices Apple е представена и в 40% от филмовия бокс офис.
Ако не се сещате къде сте срещали филмите с продуктите на Apple, можете да се подсетите тук.
Водещи
-
Спират камионите по част от „Тракия“ всеки петък и неделя от август
Моторните превозни средства над 12 тона, включително с ремаркета и полуремаркета, ще могат да...
07.08 | 17:57
-
Българските проститутки вече таксуват в евро
Проверка в сайтове, които предлагат жрици на любовта, показа, че офертите вече са не само в...
07.08 | 17:40
-
Пловдивският окръжен съд намали паричната гаранция на Георги Георгиев
В мотивите си магистратите посочват, че продължителността на задържането влияе на оценката за...
07.08 | 16:45
-
Заведение, което работи без категоризация, констатираха контролните органи при масова проверка в Созопол
С какво нещо ми помага това евентуално във връзка с моята дейност, аз правя пици", коментира...
07.08 | 16:15
Най-четени
-
Как ще изглеждат бъдещите евробанкноти?
Това са: "Европейската култура“, насочена към споделени културни пространства и значими...
07.08 | 13:00
-
Няколко столични квартала са без топла вода поради аварии
Засегнати са жителите на ул. "Калина Малина" № 1 и бул. "Шипченски проход" № 23 в Гео Милев....
07.08 | 12:30
-
Последен ден за търговците да подготвят изписването на цените на стоки и услуги – и в лева, и в евро
Етикетите трябва да показват с еднакъв шрифт двете цени
07.08 | 09:45
-
Маси с атласи и интерактивни материали: МОН обнови близо 500 класни стаи
От 2023 година, когато за първи път МОН финансира модернизирането на училищните кабинети по...
07.08 | 12:15