Какъв е арсеналът на Apple на маркетинговото бойно поле? 15.08 | 14:05
Технологичната компания разкри една от най-добре пазените си тайни

Задавали ли сте си въпроса защо Apple има такъв успех? Дали устройствата им са чак толкова по-добри отколкото на конкурентите или има и още нещо? Преди дни от самата компанията споделиха една от най-пазените си тайни в областта на маркетинга.
Тя не се оказа мрачна и изпълнена с насилие, а съвсем проста - позиционирането на продукти в телевизионни реклами и филми, пише Econ.bg, като се позова на Business Insider.
Apple има забележителна история при позиционирането на свои продукти и дори има служители, които работят в тясна връзка с Холивуд, а тяхната единствена задача е правилното продуктово позициониране.
Статистиката подсказва много ясно - продукти на компанията са се появили в 891 телевизионни предавания през 2011 г. Според Brandchannel iDevices Apple е представена и в 40% от филмовия бокс офис.
Ако не се сещате къде сте срещали филмите с продуктите на Apple, можете да се подсетите тук.
Водещи
-
Костадинов: Когато "Възраждане" получи властта, ще извади България от еврозоната
Протестите ни ще продължат и след 8-и юли, увери той
06.07 | 18:00
-
Далай Лама навърши 90 години
Хиляди последователи отбелязаха юбилея на духовния водач в подножието на Хималаите
06.07 | 17:40
Най-четени
-
Напусналият ПП Димитър Шалъфов описа поетапно корупциония скандал
Преди дни общинският съветник заедно с още трима свои колеги обвиниха партията в корупционни...
06.07 | 10:00
-
Рая Назарян: Опозицията се превърна във фабрика за неуспешни вотове
Това правителство преследва много упорито всички заложени цели, заяви тя
06.07 | 13:20
-
Трима загинали, след като кола се заби в заведение в Разград
Автомобилът е управляван от 19-годишен младеж
06.07 | 11:40