Колко кошмарен е новият Facebook 14.12 | 13:33
Или как най-популярната социална мрежа срина една индустрия
От началото на месеца страниците във Facebook генерират значително по-малко трафик и това съвсем не се дължи на предстоящите коледни празници или намаленото потребление на най-популярната социална мрежа в света.
Дължи се на чисто бизнес решение от Марк Зукърбърг и компания.
В резултат на него целият алгоритъм за разпространение на информация се промени и ужасно много големи търговски марки изпищяха в един глас.
Повече за промените в новия Facebook и какво бъдеще ни очаква що се отнася до разпространението на информация в него, прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
Пламен Димитров: Очаква се да има национална вълна от протести
“Социалното недоволство ще избухне и ние ще го водим”, закани се президентът на КНСБ.
26.12 | 18:00
-
Въвежда се задължителен тест за алергия преди боядисване във фризьорски салон от догодина
От бранша предупреждават, че някои от изискванията са непосилни и може да се стигне до...
26.12 | 18:00
-
При минус 8° спасиха двама премръзнали туристи под Черни връх
От агенцията уточняват, че става дума за мъже, които са били облечени с дънки, анцуг и по...
26.12 | 17:30
-
Печатницата на БНБ продължава работа и след въвеждането на еврото
Машините за банкноти са универсални и не се нарязват, сменят се само печатните форми
26.12 | 16:30
Най-четени
-
Сняг и заледени пътища затрудниха движението в страната 3
Засегнати бяха отделни населени места в областите Видин, Монтана и Враца.
26.12 | 10:15
-
Проф. Рачев: Очакват ни ледени дни в цялата страна
И посочи студен фронт на картата, който според него може да предизвика леки превалявания на...
26.12 | 13:00
-
Телевизиите в бясна конкуренция в новогодишната нощ
Много звезди и хубава музика ще има и в празничната програма на Нова тв. В навечерието на...
26.12 | 13:15
-
Временно е затворен Проходът на Републиката заради катастрофирал камион
Причината е катастрофирал камион, уточняват от агенцията. Превозните средства изчакват на...
26.12 | 15:15