Колко кошмарен е новият Facebook 14.12 | 13:33
Или как най-популярната социална мрежа срина една индустрия

От началото на месеца страниците във Facebook генерират значително по-малко трафик и това съвсем не се дължи на предстоящите коледни празници или намаленото потребление на най-популярната социална мрежа в света.
Дължи се на чисто бизнес решение от Марк Зукърбърг и компания.
В резултат на него целият алгоритъм за разпространение на информация се промени и ужасно много големи търговски марки изпищяха в един глас.
Повече за промените в новия Facebook и какво бъдеще ни очаква що се отнася до разпространението на информация в него, прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
Новото нормално е без вода, твърди експерт
Има натрупване на сухи периоди, което води до бавното изтощаване на водните ресурси, заяви...
24.08 | 12:20
-
Средната пенсия надхвърли 1000 лв., но 40% от пенсионерите вземат минималната
Това сочат данните на НСИ
24.08 | 12:00
-
Поредна мистериозна смърт в Русия: Неочаквано почина приятел на Путин
58-годишният Кирил Вишински беше изпълнителен директор на държавната медийна империя Russia...
24.08 | 11:40
-
Сърбия е на ръба на гражданска война, смята Новак Джокович
Надявам се, че ситуацията ще се успокои малко, но няма индикации за това, каза тенис звездата
24.08 | 11:20
Най-четени
-
След преследване и катастрофа в курортното с. Лозенец: Задържаха бус, пълен с мигранти
Шофьорът избяга, издирват го
24.08 | 09:45
-
Слънчева неделя, перфектна е за плаж
Максималните температури ще бъдат между 26° и 31° в цялата страна
24.08 | 09:00
-
Огромни опашки на „Капитан Андреево” за влизане в България
Основна част от пътникопотока са от т. нар. гастарбайтери, пътуващи от Турция към страните от...
24.08 | 10:00