Корица на TIME взриви дигиталната общественост! (СНИМКИ) 07.08 | 14:41

Това ли е виртуалната реалност?

От Ивайло Коралски

Впечатляващо (за VR обществеността) е да видиш Палмър Лъки – създателят на закупения от Facebook за 3 милиарда долара Oculus Rift – на корицата на елитно издание като списание TIME.

Подобен факт принципно е поредният знак, че виртуалната реалност има реален шанс да се превърне в масово явление – комерсиален продукт и бизнес за милиарди, след като между първоначалните играчи личат имената на споменатия Facebook, HTC/Valve, Sony и Samsung.

Самата корица обаче... да кажем, че в най-добрия случай, е странна. Въпросната разбуни духовете на териториите на VR индустрията, заради начина, по който представя VR преживяването. Преживяване, представено от създателя на Oculus Rift.

1549016

Въпросите са много – наистина ли има нужда да е разперил ръце то толкова смешен начин? И какво точно правят ръцете му? Къде е контролерът? И защо, по дяволите, Палмър подскача на фона на фалшив плаж?

"Един ден предприемачите и иноваторите ще се научат, че когато списание те помоли да позираш по странен начин за корица... ТОВА Е КАПАН!", споделя в твоя туитър акаунт Джордано Контестабил. 

Всъщност въпросите и подмяната по корицата на TIME са стотици. Корицата отприщи и не по-малка бройка Photoshop майстори, които преобразиха кавъра на популярното списание по очарователно комичен начин.

В галерията можете да откриете най-любопитните "подобрения" на оригиналната корица.

Водещи

Най-четени