Креативността е в основата на маркетинга в интернет 23.04 | 12:45
Световните практики трябва да се прилагат спрямо реалностите на нашия пазар, съветва Юлиян Бориславов

Юлиян Бориславов е дипломиран икономист. От 2005 година е Управител и съосновател на компанията Интернет Корпорейтед Нетуъркс, под която работи и бранда ICN.Bg.
Фирмата се занимава с домейн услуги и уеб-хостинг решения. Преди 2005 година работи за няколко малки компании в САЩ. Активно се занимава с популяризиране на хостинг услугите в България, защото смята, че в страната ни има голям потенциал в IT индустрията.
Разговаряме с г-н Бориславов във връзка с участието му семинара "Интернет маркетинг с нулев бюджет” 4. Ето какво ни разказа той за това какви тактики прилага неговата компания в областта на маркетинга в световната мрежа.
Кои инструменти на интернет маркетинга използвате?
- Опитваме се да обхванем всички канали, в които виждаме възможности. Основната ни маркетингова стратегия като поле е интернет и доста по-рядно - офлайн присъствие. Социалните медии са нещото, в което силно инвестираме, тъй като те най-добре дават възможността за диалог между нас и клиента.
Кои са най-ефективните интернет маркетинг канали за Вас?
- Изграждането на една добра Affiliate мрежа, е един прекрасен маркитингов канал. Тук силно е застъпена идеята на нулевия бюджет, тъй като разход се прави едва след отразяване на прихода. За съжаление, в България не е силно популярен и развит този модел на работа.
Каква стратегия бихте препоръчали на непрофесионалисти, които започват да се занимават с интернет маркетинг, за да популяризират бизнеса си?
- Най-важното е да бъдат активни и последователни. Следете добрите световни практики и ги пречупвайте през собствената си призма и реалностите на пазара у нас. Създавайте впечатляващи проекти, простиращи се отвъд обикновенното.
Бихте ли споделили за какво ще говорите на семинара "Интернет маркетинг с нулев бюджет”?
- Темата, която ще се опитам да засегна, е добавената стойност – това е "екстрата”, която предоставяме на клиентите, когато те закупуват продуктите ни или използват услугите ни. За съжаление, практиката показва, че придадената стойност не е много позната в България. Все пак не трябва да сме черногледи – въпреки че са малко, има и добри практики. Или казано с други думи – това е партньорството между фирмите. Наистина този вид маркетинг е маркетинг с нулев бюджет и е приложим, както онлайн така и офлайн.
Вашите три съвета за маркетинг в интернет…
Бъдете креативни, бъдете креативни и не на последно място – бъдете креативни... Използвайте всичко, което дигиталния век ни дава като възможност, за да стигнете до повече хора.
Повече за възможностите за маркетинг в Интернет можете да научите на семинара "Интернет маркетинг с нулев бюджет” 4. Събитието ще се проведе на 7 юни 2012 година в Интер Експо Център, София. iNews е медиен партньор на форума.
За повече информация и за регистрация на семинара можете да посетете сайта на събитието - www.zero-marketing.com Организатор на събитието е фирма Web and Events .
Водещи
-
Последно сбогом: Стотици хиляди изпратиха папа Франциск в последния му път
Светият отец почина на 88-годишна възраст на 21 април
26.04 | 18:00
-
Желязков след края на траурната церемония: Папа Франциск беше изключителен човек
„В сърцата и в умовете на хората той ще остане с благия си нрав и с делото си”, заяви...
26.04 | 17:20
-
Синът на шефка в ЦРУ бе убит в Украйна, сражавайки се за руската армия
21-годишният американец е бил демилитаризиран, докато се сражава за силите на Русия
26.04 | 17:00
-
Ваня Григорова: Отстраняването на инж. Стоян Братоев няма общо със здравословното му състояние
Вчера той беше отстранен като шеф на „Метрополитен“ и понижен до редови член на борда на...
26.04 | 16:40
Най-четени
-
Розов шоколад е новият хит в Мрежата
Сладкото изкушение Angel Hair (ангелска коса) измества дубайския шоколад
26.04 | 12:39
-
Таролог, предсказал смъртта на Трактора, каза името на следващия папа
Гадателят Даниел Делчев-Дидо педрече редица събития съвсем точно
26.04 | 17:40