Милиони китайци ще играят Candy Crush 17.04 | 17:16

От King сключиха договор за партньорство с местна интернет компания

От Георги Георгиев

Милиони китайски потребители ще редят шарените бонбонкив Candy Crush благодарение на местната интернет компания Tencent ще пусне в страната популярната игра в партньорство с фирмата създател на играта King Digital Entertainment.

Версията на играта ще бъде достъпна до края на годината за потребителите в азиатската страна, ползващи Tencent's Mobile QQ и Weixin Game Centers.

В момента Китай е държавата с най-много интернет потребители в света. По данни на Internet Network Information Centre техният брой е 618 млн. за края на 2013г. Tencent се бори за пазарен дял с Alibaba Group, която се очаква да пусне в продажба дялове на американската борса по-късно тази година.

Партньорството е с Tencent се разшири присъствието на компанията King Digital Entertainment в Азия. Припомняме, че тя вече пусна играта Candy Crush в Япония и Южна Корея миналата година. Портфолиото на британският гигант включва повече от 180 игри, но само част от тях са особено популярни сред потребителите.

Отличници в това отношение са Candy Crush Saga, Pet Rescue Saga и Farm Heroes Saga. Проходите от тях се равняват на 95% от печалбата за последното тримесечие на 2013г.

През март производителят на мобилни игри пусна на борсата акции, чиято цена падна с над 15 % през първия ден на продажбата им, припомнят от Econ.bg.

Очаква се в началото на следващия месец британската компания да публикува финансовите си резултати за първото тримесечие на 2014 г.

Водещи

Най-четени