Най-безумните лога в историята (СНИМКИ) 07.11 | 10:39
Лого в стил „кучешката“?

По думите на маркетинговите анализатори, един от най-важните маркетингови инструменти е добрият дизайн на логото.
Едно качествено лого прави дадена марка лесна за разпознаване, а впоследствие хората я свързват и със съответния бизнес.
Повечето модерни дизайнери действително улавят качествената характеристика на едно лого, но има и такива, които се дънят зловещо.
Нещо повече, дадени компании използват въпросните лога, които са изключително неподходящи, независимо от най-добрите намерения, с които са създадени. Макар че много от тях привличат вниманието на потребителя като магнит, резултатът, който постигат, е точно обраният.
Можете да разгледате 15-те най-добри технологични нива в Econ.bg.
Водещи
-
Втори ден хаос по европейски летища заради кибератаката
В Брюксел над 80 полета на летището в Завентем бяха забавени, а 20 бяха отменени
21.09 | 18:00
Най-четени
-
Почина продуцентът Росен Цанков
Той е син на режисьора Вили Цанков и доведен син на Стефан Данаилов
21.09 | 10:40
-
Благотворителен базар пред НДК в подкрепа на деца със специални потребности
Той ще се проведе от 10 до 18 ч.
21.09 | 09:15
-
20 страни от ЕС са с отрицателен естествен прираст на населението през 2024 г.
България е втора в негативната класация след Латвия
21.09 | 13:00