Най-безумните лога в историята (СНИМКИ) 07.11 | 10:39

Лого в стил „кучешката“?

От Ивайло Коралски

По думите на маркетинговите анализатори, един от най-важните маркетингови инструменти е добрият дизайн на логото.

Едно качествено лого прави дадена марка лесна за разпознаване, а впоследствие хората я свързват и със съответния бизнес.

Повечето модерни дизайнери действително улавят качествената характеристика на едно лого, но има и такива, които се дънят зловещо.

Нещо повече, дадени компании използват въпросните лога, които са изключително неподходящи, независимо от най-добрите намерения, с които са създадени. Макар че много от тях привличат вниманието на потребителя като магнит, резултатът, който постигат, е точно обраният.

Можете да разгледате 15-те най-добри технологични нива в Econ.bg.

Водещи

Най-четени