Най-сполучливите лога в света 28.10 | 09:58
Защо компаниите осъвременяват логата си
В технологичния свят миниатюрното лого на някое мобилно приложение е единствената визуална визитка, която съответният бранд има за милиони потребители.
Това е една от основните причини компаниите периодично да осъвременяват логата си. Целта е да се покаже как компанията се е променяла през годините.
В други случаи пък логото е съвсем леко осъвременено, така че да не се изгуби духът му. Такъв е случаят с Google, които просто решиха да премахнат релефа на иконичните букви, без да променят общата им визия.
В галерията на Econ.bg ви представяме част от сполучливите решения на годината.
Водещи
-
ЕК съди България заради липсата на обществени поръчки в частните болници
Адвокатът по медицинско право Мария Шаркова обяснява правните аспекти на казуса
17.12 | 15:30
-
Без дебати: Депутатите приеха удължителния бюджет на първо четене
От 1 януари до 30 юни 2026 година всички семейни помощи за деца се изплащат само в паричен вид
17.12 | 15:10
-
Хакери откраднаха данните на потребители на "Порнхъб"
„Искаме плащане на откуп в биткойн, за да предотвратим публикуването на данни и да ги...
17.12 | 15:00
-
Подгответе се за зрелище: Супернова толкова ярка, че може да засенчи Слънцето
Опасно ли е за Земята?
17.12 | 14:45
Най-четени
-
ПП-ДБ: Призоваваме всички на протест утре - уредникът на Музея на социалистическите бюджети току-що нареди да се приеме стария крадлив бюджет
“Очевидно тази коалиция продължава да работи и не само запазва Пеевски в кабинета му - тя...
17.12 | 10:56
-
Станахме свидетели на абсурдна ситуация, която изненада дори и ГЕРБ, това заяви лидерът на "Възраждане"
По-думите му най-добре би било чисто нов бюджет, без никакви дългове.
17.12 | 10:59
-
Всичко за винетките: АПИ разясни за валидността, цените и сроковете
Вписването на символите от регистрационния номер може да бъде и на кирилица, и на латиница, но...
17.12 | 11:45