Опашки за новия iPad 3 17.03 | 17:20

Фенове щурмуваха магазините в десетки страни по света за новия таблет, като някои дори чакаха с часове

От Виолета Малинкова

В САЩ, а също в още десетки страни по света, включително във Великобритания, Австралия, Сингапур, Япония, за масова продажба беше пусната третата версия на таблета на Apple - iPad 3, съобщава ИТАР-ТАС.

Във връзка с началото на продажбите на новият таблет, цената на акциите на Apple в четвъртък скочи до 600 долара за една бройка, което е рекорд за компанията.

Феновете на марката образуваха дълги опашки още от вчера сутринта - 16 март, като продължавах да чакат до днес - 17 март пред вратите на магазините на водещата компания, по повод на тяхното откриване. Някои дори прекараха нощта буквално на улицата, водени от желанието си, първи да се сдобият с ултра модерното технологично устройство.

Вече горд собственик на джаджата споделя, че към момента едно лице има право да закупи до два таблета. От компанията налагат това ограничение, за да защитят бъдещите си клиенти от евентуални дилъри на продукта им.

Новият iPad се отличава от предишния с по-висока резолюция на екрана, която възлиза на 2048х1536. По мнение на разработчиците, таблетът задминава и най-новите HD телевизори. Според американските медии качеството е до такава степен високо, че имаш чувството, че зрението ти се е подобрило. Новият таблет оставя в миналото дори и iPhone 4S.

Той е снабден с 5-мегапикселова камера за още по-ясни снимки. От своя страна усъвършенстваният процесор A5X, прави устройството четири пъти по-бързо и му придава невероятни графически възможности. Новият таблет е съвместим с всички предишни приложения, така че собствениците на различни видове аксесоари от предишните версии да не се притесняват. Моделът поддържа и високоскоростната мобилна комуникационна мрежа от четвърто поколение - 4G.

Външният вид на продукта не се е променил, но сега тежи 680 грама, в сравнение с предходната 590 грама, широчината на корпуса също се е увеличил от 8,8 мм до 9,4 мм, а размерът на екрана остава същият - 9,7 инча. Дизайнът на продукта до голяма степен е водещ в това потребителите да проявят интерес към него.

Относно цената на продукта - тя варира, като е в диапазона от 499 до 829 долара, без включени данъци.

На 23-ти март се очаква iPad да се появи по рафтовете на магазините в още 25 страни, включително Австрия, Белгия, Португалия, Чехия, Италия, Норвегия.

На тази дата и родните фенове на марката също ще могат да се сдобият с новия ѝ продукт, ако вече не са го направили, разбира се.




Водещи

Най-четени