Оптична илюзия превръща тази реклама в шедьовър (ВИДЕО) 22.10 | 13:03
Вижте илюзорната реалност на един автомобил
Когато става въпрос за реклама на даден продукт, всичко е позволено. Ежедневно стотици хора по цял свят мислят всякакви варианти, за да направят рекламираната стока или услуга по-привлекателна за потребителите.
Похватите са безкрайно много. Така част от произведенията не се харесват за мнозина, но пък някои от тях се превръщат в истински шедьовър.
Поредният пример е рекламен клип на Honda, с който се представя новото CR-V. В него границите на вероятното се размиват, поемайки в себе си солидна доза обемни илюзии. Създателите на видеото са се постарали да превърнат невъзможното във възможно, придържайки се към слогана от рекламната кампания "An impossible made possible".
Вижте видеото в Div.bg, за да се убедите, че това наистина е шедьовър.
Водещи
-
Първата седмица от декември започва със слънце
В петък вятърът ще се ориентира от североизток и ще се усили, ще бъде облачно с валежи на...
01.12 | 08:00
-
Атанас Атанасов: Управляващите незабавно да спрат всички процедури за смяна на шефовете на спецслужбите
Ако излязат повече хора, ще поставят въпроса за властта, смята той
30.11 | 17:40
Най-четени
-
Първата седмица от декември започва със слънце
В петък вятърът ще се ориентира от североизток и ще се усили, ще бъде облачно с валежи на...
01.12 | 08:00
-
Държавата започва строителство на нови полигони за обучение на млади шофьори
Парите за тях ще дойдат от фонда за безопасност на движението
30.11 | 11:20