Оптична илюзия превръща тази реклама в шедьовър (ВИДЕО) 22.10 | 13:03
Вижте илюзорната реалност на един автомобил

Когато става въпрос за реклама на даден продукт, всичко е позволено. Ежедневно стотици хора по цял свят мислят всякакви варианти, за да направят рекламираната стока или услуга по-привлекателна за потребителите.
Похватите са безкрайно много. Така част от произведенията не се харесват за мнозина, но пък някои от тях се превръщат в истински шедьовър.
Поредният пример е рекламен клип на Honda, с който се представя новото CR-V. В него границите на вероятното се размиват, поемайки в себе си солидна доза обемни илюзии. Създателите на видеото са се постарали да превърнат невъзможното във възможно, придържайки се към слогана от рекламната кампания "An impossible made possible".
Вижте видеото в Div.bg, за да се убедите, че това наистина е шедьовър.
Водещи
-
Инвеститори от САЩ преговарят с българските власти за разширяване на ПГХ "Чирен"
Ройтерс се позовава на информация от "петима души, запознати с проблема", без да ги назовава...
05.08 | 21:00
-
„Каменен” хороскоп: Изумрудът носи любов, хармонията и изобилие
Витеза кого е подходящ и с кои други камъни може да се съчетаае
05.08 | 20:45
-
Почина бившият румънски президент Йон Илиеску
05.08 | 20:15
Най-четени
-
Над Западна България и днес ще вали, утре също ще бъде дъждовно
След 2 часа лятото леко ще започне да се връща в София. Следобед отново обаче ще завали.
05.08 | 10:45
-
Даниел Вълчев - кандидат президент на ГЕРБ?
05.08 | 16:16
-
6000 лева излезе пoчивкатa нa семейство за една седмица на море
Πo дyмитe нa Cпacoв, cлyчaйнo или нe, cĸoĸът нa цeнитe в xoтeлитe y нac (пoчти) cъвпaднa c...
05.08 | 12:15