Оптична илюзия превръща тази реклама в шедьовър (ВИДЕО) 22.10 | 13:03
Вижте илюзорната реалност на един автомобил
Когато става въпрос за реклама на даден продукт, всичко е позволено. Ежедневно стотици хора по цял свят мислят всякакви варианти, за да направят рекламираната стока или услуга по-привлекателна за потребителите.
Похватите са безкрайно много. Така част от произведенията не се харесват за мнозина, но пък някои от тях се превръщат в истински шедьовър.
Поредният пример е рекламен клип на Honda, с който се представя новото CR-V. В него границите на вероятното се размиват, поемайки в себе си солидна доза обемни илюзии. Създателите на видеото са се постарали да превърнат невъзможното във възможно, придържайки се към слогана от рекламната кампания "An impossible made possible".
Вижте видеото в Div.bg, за да се убедите, че това наистина е шедьовър.
Водещи
-
Съдът на ЕС: България има право да изключи частните болници от Закона за обществените поръчки
Смяташе се, че това ще донесе санкции за страната
06.01 | 17:30
-
Илков: Насилие спрямо мигранти няма
Това са долни спекулации, коментира вътрешният министър
06.01 | 17:15
-
Проф. Антоанета Христова: Избори напролет
Очаква се някой, който да поеме вълната на недоволството, смята политическият психолог
06.01 | 17:00
Най-четени
-
Депутатите започват работа
Що се отнася до законодателната власт – ваканцията на депутатите приключи. Основната тема през...
06.01 | 09:45
-
Мнение: Ако не се състави кабинет с първия мандат, ще отидем на нови предсрочни избори
Политолозите Малинов и Буруджиева единни
06.01 | 10:30
-
На 6-и януари православната църква чества Йордановден (Богоявление)
На този ден Йоан Кръстител покръства Исус Христос във водите на река Йордан.
06.01 | 09:04
-
Алибегов: Да успокоя бранша - връщането на 20% ДДС е временно
ГЕРБ-СДС, ДПС-Ново начало, "Възраждане" и БСП ще подкрепят искането ни за 9% ДДС, допълни...
06.01 | 10:45