Оптична илюзия превръща тази реклама в шедьовър (ВИДЕО) 22.10 | 13:03
Вижте илюзорната реалност на един автомобил

Когато става въпрос за реклама на даден продукт, всичко е позволено. Ежедневно стотици хора по цял свят мислят всякакви варианти, за да направят рекламираната стока или услуга по-привлекателна за потребителите.
Похватите са безкрайно много. Така част от произведенията не се харесват за мнозина, но пък някои от тях се превръщат в истински шедьовър.
Поредният пример е рекламен клип на Honda, с който се представя новото CR-V. В него границите на вероятното се размиват, поемайки в себе си солидна доза обемни илюзии. Създателите на видеото са се постарали да превърнат невъзможното във възможно, придържайки се към слогана от рекламната кампания "An impossible made possible".
Вижте видеото в Div.bg, за да се убедите, че това наистина е шедьовър.
Водещи
-
Последно сбогом: Стотици хиляди изпратиха папа Франциск в последния му път
Светият отец почина на 88-годишна възраст на 21 април
26.04 | 18:00
-
Желязков след края на траурната церемония: Папа Франциск беше изключителен човек
„В сърцата и в умовете на хората той ще остане с благия си нрав и с делото си”, заяви...
26.04 | 17:20
-
Синът на шефка в ЦРУ бе убит в Украйна, сражавайки се за руската армия
21-годишният американец е бил демилитаризиран, докато се сражава за силите на Русия
26.04 | 17:00
-
Ваня Григорова: Отстраняването на инж. Стоян Братоев няма общо със здравословното му състояние
Вчера той беше отстранен като шеф на „Метрополитен“ и понижен до редови член на борда на...
26.04 | 16:40
Най-четени
-
Розов шоколад е новият хит в Мрежата
Сладкото изкушение Angel Hair (ангелска коса) измества дубайския шоколад
26.04 | 12:39
-
Таролог, предсказал смъртта на Трактора, каза името на следващия папа
Гадателят Даниел Делчев-Дидо педрече редица събития съвсем точно
26.04 | 17:40