Поредни промени в Youtube 07.12 | 11:23

Целта е да се привлекат повече абонати за платените видеоканали на сайта

От Георги Георгиев

Измина почти година, откакто YouTube премина през основен редизайн. Той бе свързан с промяна на цветовете и стила, с добавянето на Google+ интеграцията и най-вече с добавените нови канали с професионално направено видео съдържание.

Една година по-късно услугата на Google преминава през следващ ъпгрейд. От една страна става въпрос за лека, но важна промяна, свързана с позиционирането на видеоматериалите на заглавната страница и с разместването на заглавията (които вече са разположени в долната част на прозорците). Всичко това допринася за значителна промяна в общия изглед на сайта.

По-важното тук обаче е друго – създателите на YouTube са се погрижили програмите с платени канали да следват потребителя навсякъде при браузване в сайта, предлагайки му да се абонира за тези, чието съдържание съвпада с интересите му.

За момента не е ясно колко от 800-те млн. потребители на видео услугата на Google са абонати на въпросните канали. От компанията съобщават единствено, че техният брой се покачил над двойно от редизайна от миналата година, което не би било трудно за постигане, ако говорим за изходна бройка, коментират от Mashable.

Водещи

Най-четени