Просълзяващо техническо демо от студиото, което стои зад „Реална Фантазия“ (ВИДЕО) 03.05 | 11:11
Показаните кадри се случват в реално време

Студиото, отговорно за популярната серия Final Fantasy, Square Enix, рутинно създава технически дема, които демонстрират на какво е способен модерният хардуер при изобразяването на визии в реално време.
Последната такава демонстрация се състоя по време на конференцията за разработчици на Microsoft BUILD. Square Enix показа кадри, рендрирани в реално време с помощта на ексклузивния за Windows 10 DirectX 12 и видео карти чудовища от Nvidia. Името на демото е WITCH: Chapter 0 [cry]. Въпросното изразява емоциите на плачеща жена, носеща името Агни. Демонстрираните анимации в реално време могат спокойно да съперничат на всяко CG филме на Pixar и Dreamworks, а всяка сцена е съставена от 63 милиона полигона. По думите на Microsoft споменатото количество полигони са между 6 и 12 пъти повече, отколкото са възможни, ако сцените са рендрирани с DirectX 11.
Технологията, залегнала в кадрите, които можете да видите в публикуваното видео, ще бъде използвана при създаването на очакваната игра Final Fantasy XV, която ще направи дебюта си през 2016 година за PlayStation 4 и Xbox One.
Бъдещето на рендъринга в реално време, следва:
Трейлър на споменатата Final Fantasy XV:
Водещи
-
Станишев в Амстердам: Чакат ни мащабни реформи в образованието и пазара на труда
ПЕС проведоха редовния си конгрес
18.10 | 14:00
-
Акция срещу наркоразпространението: Полицейска операция в столицата
Над 100 души са задържани само за седмица
18.10 | 13:20
-
Атанасов отказал на Борисов да бъде шеф на ДАНС
С тази оферта той искаше да ме върне назад с 25 години, коментира той
18.10 | 13:00
Най-четени
-
След срещата Тръмп - Зеленски: "Томахоук" за Украйна - под въпрос
"Даването на Украйна на "Томахоук" ще означава по-голяма ескалация и много лоши неща могат да...
18.10 | 09:45