Просълзяващо техническо демо от студиото, което стои зад „Реална Фантазия“ (ВИДЕО) 03.05 | 11:11

Показаните кадри се случват в реално време

От Ивайло Коралски

Студиото, отговорно за популярната серия Final Fantasy, Square Enix, рутинно създава технически дема, които демонстрират на какво е способен модерният хардуер при изобразяването на визии в реално време.

Последната такава демонстрация се състоя по време на конференцията за разработчици на Microsoft BUILD. Square Enix показа кадри, рендрирани в реално време с помощта на ексклузивния за Windows 10 DirectX 12 и видео карти чудовища от Nvidia. Името на демото е WITCH: Chapter 0 [cry]. Въпросното изразява емоциите на плачеща жена, носеща името Агни. Демонстрираните анимации в реално време могат спокойно да съперничат на всяко CG филме на Pixar и Dreamworks, а всяка сцена е съставена от 63 милиона полигона. По думите на Microsoft споменатото количество полигони са между 6 и 12 пъти повече, отколкото са възможни, ако сцените са рендрирани с DirectX 11.

Технологията, залегнала в кадрите, които можете да видите в публикуваното видео, ще бъде използвана при създаването на очакваната игра Final Fantasy XV, която ще направи дебюта си през 2016 година за PlayStation 4 и Xbox One.

Бъдещето на рендъринга в реално време, следва:

Трейлър на споменатата Final Fantasy XV:

Водещи

Най-четени