Първият таблет на LG излиза на американския пазар 02.02 | 14:18

Слайд устройството се надява да пребори голямата конкуренция в бранша

От Кристалина Илиева

Първият таблетен компютър на LG Electronics ще се появи на американския пазар през март, заявиха от компанията. Таблетът на южнокорейската технологична компания трябва да се изправи лице в лице със силната опозиция на американския пазар на iPad-a на Apple, но е въоръжен за тази битка.

Устройството с плъзгащ се панел е сред първите модели, които ще работят с операционната система Honeycomb – най-новото поколение на платформата Android на Google за мобилни устройства с голям екран.

Таблетът на LG разполага с 8.9-инчов дисплей, малко по-малък 10-те инча на iPad, но и значително по-голям от екраните на другите си конкуренти, катo например Galaxy Tab на Samsung Electronics, който разполага със 7-инчов дисплей.

От LG все още не са обявили цената, на която ще бъде предлаган таблетният компютър, нито датата, от която ще може да бъде намерен и на пазара извън САЩ.

От компанията заявиха, че се надяват с новия си продукт да отключат нова мода на глобалния пазар, както и в Северна Америка. Но южнокорейската група се оказа сериозно заплашена от силната конкуренция на другите производители на мобилни технологии и завърши 2010 година със загуби в размер на 229 милиона за последните три месеца. Сега компанията разчита на най-новите си продукти, за да върне позициите си на трети най-голям производител на мобилни телефони в света.

iPad излезе на корейския пазар през ноември и подби продажбите на таблета Galaxy Tab на Samsung, пуснат едва три седмици по-рано на вътрешния пазар с ниските си цени и добро качество.

Водещи

Най-четени