Рупърт Мърдок продаде MySpace 30.06 | 09:26

News Corp. запазва между 5 и 10% от акциите в социалната мрежа

От Елена Коцева

Компанията на магната Рупърт Мърдок News Corp. продаде социалната мрежа MySpace на рекламната фирма Specific Media.

Съобщението за сделката идва от сайта на Specific Media, като сумата на продажбата не се съобщава.

По данни на блога All Things Digital, MySpace се оценява на 35 милиона долара. В News Corp., също според тази информация, остават от 5 до 10% от акциите на MySpace.

 Освен това по неофициална информация в условията на сделката влиза и това, да се съкрати персонала на MySpace, който към момента е около 500 души.

Генералният директор на социалната мрежа Майк Джонс обяви, че ще напусна поста след два месеца, когато приключи преходния период на смяна на собствеността.

В рамките на сделката компанията на Мърдок е придобила е неголям пакет от акции на Specific Media без фиксиран дивидент.

News Corp. придоби MySpace през 2005 година, когато сайтът беше вторият по посещаемост в интернет след търсачката Yahoo!, след това обаче успехът на Facebook сериозно удари по популярността на тази социална мрежа.

За намерението на News Corp. Да продаде MySpace стана ясно още през януари 2011 година.

 

Водещи

Най-четени