Син динозавър „се грижи“ за личното ни Facebook пространство 16.04 | 11:21

Ще решаваме по-лесно кой да вижда постингите ни в мрежата

От Георги Георгиев

Facebook изпробва нов комплект от настройки за личните данни, които целя е да предупреждават по-добре потребителите с кого споделят информация в социалната мрежа. От технологичния гигант обявиха планове за скорошни тестове на функционалности, които ще предупреждават потребителите за начина, по който те избират аудиторията за постингите си.

Новата функционалност вече е достъпна на мобилната версия на Facebook, където от падащо меню вече може да избирате с кого да споделяте постингите - с широката публика или само с кръга на приятелите си.

Това падащо меню вече ще изглежда малко по-различно за част от потребителите, като самите групи "публичен" (Public) и "приятели" (Friends) ще включват кратко описание на аудиторията, която включват.

Наред с това от компанията заявиха, че тестват и изскачащ римайндър, в който картонен динозавър окуражава потребителите да взимат предвид тази настройка.

Промените са част от по-мащабните усилия на социалната мрежа да тушира тревогите на потребителите, които вярват, че компанията не предоставят необходимите защити на личните данни, или че политиките в това отношение се променят твърде често, коментира Майк Новак, продуктов мениджър във Facebooк.

 

Водещи

Най-четени