Технологична видео-порция смях 09.03 | 18:49

Когато рекламата и технологиите са предвестник на нещо свръх забавно...

От Ивайло Коралски

Че Apple са еталон за успешна компания, това трудно може да го отрече и Всевишният. Че крайните почитатели на "отхапаната ябълка" са едни от най-дразнещите индивиди в познатата ни технологична вселена, това също е трудно оспорим факт.

За последните всички реклами, изготвени от създадената от Стив Джобс компания, по закон са перфектното маркетингово оръжие, което може да се нарече дори произведение на изкуството.

За да има все пак някакво равновесие във вселената, за много хора пък спотовете на Apple са твърде претенциозни, в това число и последните им рекламни кампании, посветени на MacBook Air и гласовото приложение Siri. За голяма част от обикновените потребители рекламната кампания PC vs. Mac е дори надменна. Друг е въпросът, че защитаваната от Microsoft платформа в онези години си заслужаваше подобна анти-кампания.

И ето тук идва влиянието на множество интелигентни млади хора, които отправят шеговит взор към цялата "война" за надмощие, стил и оригиналност между отделните технологични гиганти. Били те Microsoft, Apple, Motorola, Samsung и т.н.

Типичен пример за това е следващият рекламен клип:

Нокторезачките не са това, което бяха...

Презентация на нов модел нокторезачка, представена в стилистиката на модерен Apple продукт. Смях на талази. Младежите са уловили маниерниченето на шефските особи на Apple почти съвършено. Не, искаме да си купим тази нокторезачка!

При колегите от div.bg ще откриете едни от най-веселите пародийни рекламни спотове, били те официални или създадени от обикновени потребители с будна мисъл. 

Водещи

Най-четени